Bård Pande

Autorisasjon (1989)

Bård Pande er tannlege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Bård Pande

God tannlege, det er en grunn til at få bytter.

Klinikk: Colosseum Tannlege Lillestrøm Skrevet

Har hatt Pande som tannlege i snart tyve år, svært betryggende faglig nivå- dette er en mann som kan sitt fag. Har alltid godt begrunnede (som har vist seg) råd til behandling. Kombinert med lun trøndersk humor, har jeg kun godt å si.

Meget flink tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Lillestrøm Skrevet

Meget dyktig og hyggelig som gjør at tannlegebesøk er en fryd. Litt dyrt, men grunnet Pande fortsetter jeg på samme sted.

På en skala fra 1-10: 11!

Klinikk: Colosseum Tannlege Lillestrøm Skrevet

Bård er både en dyktig tannlege og en særs hyggelig kar. Det er rent trivelig å gå til tannlegen. Han gir både ris og ros, men selv risen får han til å høres ut som ros. Han svarer på nysgjerrige spørsmål du måtte ha, og har også selv ting å fortelle. Og han lytter også. Er til stede. Tannlegetimen blir jo rene kosetimen hos Bård. Går nesten litt for fort over. På en skala fra 1 - 10 får Bård 11! Kanskje er det dyrt å gå til tanlegen, men med en så dyktig tannlege holdes utgiftene nede over tid. Jeg har nesten aldri hull lenger.

Nøye, grundig, og hyggelig

Klinikk: Colosseum Tannlege Lillestrøm Skrevet

Hadde rotfylling utført av Pande. Hyggelig tannlege som tar tid til å spør deg spørsmål og forklare det som skal skje. Veldig nøye og grundig med alle aspekter av rotfyllingsprosessen, og tannkronen ser veldig bra ut. Gruer meg ikke i det hele tatt til årlig tannsjekk. Anbefales!

Bra tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Lillestrøm Skrevet

Nytt og oppdatert utstyr. Jevnlig kursing. Faglig sterk og en dyktig håndtverker.
Prisen på Coloseum er for høy.