Bettina Iversen Thomseth

Autorisasjon (1989)

Bettina Iversen Thomseth er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bettina Iversen Thomseth

Faglig helt i toppsjiktet

Klinikk: Tannlegene Iversen og Thomseth Spesialistklinikk For Periodonti AS Skrevet

Jeg har hatt Bettina Iversen som fast tannlege siden jeg flyttet til Oslo fra Bergen på 1990-tallet og håper jeg aldri må bytte tannlege. Hos Bettina føler en seg i særdeles trygge hender. Lokalene og utstyret er topp moderne og flunkende rene og pene. Man blir varmt og forståelsesfullt tatt imot, og har man et snev av tannlegeskrekk (som meg), kunne man ikke følt seg tryggere enn hos Bettina.

Det viktigste av alt når det kommer til stykket, er imidlertid at Bettina holder seg faglig oppdatert som tannlege, og dette gjelder også mht. utstyret som hun og de andre ved klinikken bruker. Ved denne klinikken kan du regne med at tennene dine alltid blir behandlet av de beste hodene med de beste hendene og det beste utstyret. Anbefales m.a.o. på det varmeste.

Strålende tannlege, behagelig, grundig og veldig flink

Jeg fikk en strålende tannbehandling hos Bettina Iversen Thomseth. Hun fremstår som faglig veldig dyktig og jeg følte meg ivaretatt og trygg. Hun er veldig omtenksom og særlig for en som ikke liker å gå til tannlegen. Det beste av alt er at tennene mine aldri har vært så rene, ikke gjorde det vondt heller pga den nye smertefrie bedøvelsesmetoden som hun bruker. Bettina anbefales på det varmeste!

Meget dyrt!

Flott lokaler og hyggelige ansatte, men veldig dyre behandlinger.