Johan August Ulstad

Endodonti

Autorisasjon (1979)

Johan Ulstad Telefonnummer67 13 69 9367 13 69 ...
Brynsveien 104 1352 Kolsås
Johan August Ulstad er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Johan August Ulstad

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Johan Ulstad Skrevet

Jeg er enig med forrige vurdering! Etter mange år med diffuse plager som verken leger eller andre tannleger klarte å løse, fant tannlege Ulstad ut at jeg hadde en gammel rotfylling som var ufullstendig fjernet (av en annen tannlege for 10 år siden), der en del av en død rotdel lå og råtnet, og ga meg stadig tilbakevendende bihulebetennelser og kjevesmerter. Noen få behandlinger, og problemet var løst!

Jeg har alltid slitt med tannlegeskrekk, men føler meg trygg her. Han tar seg tid, forklarer hva han gjør, gir bedøvelse hvis jeg ønsker det, er stø på hånden og bruker utstyret så elegant at jeg nesten ikke kjenner at han holder på i munnen min. Det er spesielt viktig for meg, da jeg har lett for å få krampe i kjeven. Utstyret er topp moderne, i hyggelige lokaler med enkel parkering på gårdsplassen. Tannlegeassistenten er også veldig hyggelig.

Den beste tannlegen jeg har hatt sammen med Marit Danielsen i Bergen

Klinikk: Johan Ulstad Skrevet

Johan Ulstad er den beste tannlegen jeg har hatt i de årene jeg har bodd i Oslo og Akershus. Han er spesialist i endodonti (rotfyllinger). Han driver sin geskjeft fra et lite kontor i et tilbygg til sitt eget hus (antar jeg) og har toppmoderne utstyr i klinikken sin. Han har en medhjelper som heter Katrine, som også gjør en meget god jobb. Kontoret hans ligger rett ved Rosenvilde vgs på Kolsås.

Johan Ulstad er en meget sympatisk tannlege. Han tar seg den tiden han trenger og gjør en meget nøye og god jobb. Hvis man er interessert i å vite spesifikt om akkurat hva han har gjort, så tar han seg tid til å forklare.

Ved siden av tannlege Marit Danielsen i Bergen (Sandviksveien), så er han den beste tannlegen jeg noensinne har vært hos.

Mvh.