Johan August Ulstad

Johan Ulstad Prisliste

Siste vurderinger av Johan August Ulstad

Dyktig rett og slett

Klinikk: Johan Ulstad Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingene der gjennom flere år. Takknemlig for at det finnes så dyktige spesialister på dette feltet. Hva skulle vi gjort uten.

Ingen over - ingen ved siden

Klinikk: Johan Ulstad Skrevet

Ulstad har løst mine tildels komplekse tannforhold på en glimrende måte. I tillegg til å forklare og svare på spørsmål har han alltid hatt en løsning på utfordringer jeg har hatt.
Både faglig flink, rolig og behagelig.
Aldri noe tull etter behandling.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Johan Ulstad Skrevet

Behagelig og rolig. Hyggelig å snakke med. Nøye og profesjonell. Har alt av nyeste utstyr.
Hele familien går hos han og vi er alle fornøyde.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Johan Ulstad Skrevet

Rolig og behagelig. Tar seg god tid til å forklare det han gjør underveis. Er det spørsmål i etterkant tar han seg tid til å lytte og forklare. Henviser videre og konsulterer andre om han er i tvil. Virker som en meget dyktig, erfaren og trygg tannlege! Anbefales!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Johan Ulstad Skrevet

Jeg er enig med forrige vurdering! Etter mange år med diffuse plager som verken leger eller andre tannleger klarte å løse, fant tannlege Ulstad ut at jeg hadde en gammel rotfylling som var ufullstendig fjernet (av en annen tannlege for 10 år siden), der en del av en død rotdel lå og råtnet, og ga meg stadig tilbakevendende bihulebetennelser og kjevesmerter. Noen få behandlinger, og problemet var løst!

Jeg har alltid slitt med tannlegeskrekk, men føler meg trygg her. Han tar seg tid, forklarer hva han gjør, gir bedøvelse hvis jeg ønsker det, er stø på hånden og bruker utstyret så elegant at jeg nesten ikke kjenner at han holder på i munnen min. Det er spesielt viktig for meg, da jeg har lett for å få krampe i kjeven. Utstyret er topp moderne, i hyggelige lokaler med enkel parkering på gårdsplassen. Tannlegeassistenten er også veldig hyggelig.