Tannlegene i Jarhuset

Jarveien 1 1358 Jar
Tannlegene i Jarhuset holder til i Bærum

Siste vurderinger av Tannlegene i Jarhuset

Har alt man kan ønske seg av en tannlege

Tannlege: Dag Tvedt Skrevet

Bare gode superlativer å dele ut etter et par runder med å operere ut visdomstenner! Dag Tvedt er svært flink og erfaren, trygg og rolig, vennlig og empatisk, ryddig og effektiv. I tillegg informerer han pasienten veldig ordentlig og beroligende om alt han gjør underveis. Hadde alle tannleger vært som ham, hadde ingen trengt å grue seg til tannlegebesøk.

Fantastisk tannlegge

Tannlege: Dag Tvedt Skrevet

Utrolig dyktig tannlege som opererte bort visdomstannen min på ti minutter. Hyggelig, forståelsesfull og rask. God opplevelse til tross for at jeg gruet meg veldig. Strukturert og hadde alt på plass, gikk raskt gjennom listen med ting å være obs på etter trekking. Flink til å berolige og rett på sak. Topp vurdering fra meg :)

Anbefales!

Tannlege: Karin Margareta Børsum Skrevet

Karin er en både dyktig og veldig hyggelig tannlege. Etter å ha gått til henne er jeg kvitt min tannlegeskrekk. Hun er empatisk og forklarer alltid hva hun gjør og hvorfor hun gjør det. Hun behandler deg med enn nemsom hånd og finner gode løsninger på problemstillinger som måtte dukke opp. Hun diskuterer alltid med pasienten hvilke løsninger hun velger, mtp resultat og pris. Kan være litt vanskelig å få time, da hun nok er veldig populær. Har inntrykk av at hun er helt grei på pris.

Karin er den desidert beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Karin Margareta Børsum Skrevet

Hun er kjempeflink. Jeg har fått 2 kroner og en del fyllinger av Karin, og hun er veldig forsiktig i fremgangsmetoden sin. Enkel å prate med og den beste tannlegen i nærheten :)