Bjørn Einar Eliassen

Olav Tryggvasons gate 24 7011 Trondheim

Siste vurderinger av Bjørn Einar Eliassen

Ingenting å utsette

Klinikk: Tannlegene i tredje Skrevet

Har gått til Bjørn i 7 år nå, og fikk fra første møte et godt inntrykk.
De påfølgende møtene ansporet meg ikke til å endre mening :)

Jeg begynner å nærme meg 40 år nå og har ikke tidligere hatt interaksjoner med tannleger jeg vil si har vært bedre enn han.

Anbefales på det varmeste.

Endelig en positiv tannlegeopplevelse!

Klinikk: Tannlegene i tredje Skrevet

Før jeg begynte hos Bjørn Einar, hadde jeg aldri opplevd å føle meg respektert og behandlet som en voksen av en tannlege. Riktignok påpeker han iblant at jeg bruker snus, men han "shamer" meg aldri. I motsetning til tidligere tannleger gir han meg også munnhygienetips som jeg kan bruke - tidligere tannleger maste om tanntråd, uten å vise forståelse for at det er vanskelig med streng på baksiden av tennene; og uten å vise hvordan man bør bruke tanntråd o.l. Ellers er han svært dyktig, har en passelig dose humor, og behandlingen er mindre smertefull enn tidligere.

Levde opp til forventningene

Klinikk: Tannlegene i tredje Skrevet

Jeg valgte Eliassen på grunn av anbefalinger fra familie. Han oppleves som effektiv og dyktig. Han er rask på å rekapitulere min historie når jeg kommer, og vet hva som skal gjøres. Jeg liker å få innsikt i hva han gjør og hvordan tilstanden i gapet er, og han formidler alltid dette på en god måte. Jeg kan ikke tenke meg at man kan få særlig bedre kvalitet på de vanlige tannhelsetjenestene enn dette. Jeg er ikke oppdatert på priser i markedet, men har ikke opplevd at prisene hos Eliassen er urimelige.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannlegene i tredje Skrevet

Jeg sliter med tannlegeskrekk og har hatt det i alle år. Helt til jeg begynte hos Bjørn for ett år siden. Har tidligere benyttet meg av Trondheim Tannhelsesenter, hvorav var en stor skuffelse. Bjørn måtte gjøre alle behandlingene utført av TTS på nytt, da jobben var dårlig utført. Bjørn er uvurderlig.. Persjonalet er jeg også strålende fornøyd med.

Dyktig

Klinikk: Tannlegene i tredje Skrevet

Topp service fra Eliassen selv, enkelte av kontorpersonellet kan jobbe med holdningene sine.