Bjørn Einar Eliassen

Tannlegene i tredje
Olav Tryggvasons gate 24 7011 Trondheim
Bjørn Einar Eliassen er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Bjørn Einar Eliassen

Profesjonell til fingerspissene, har min fulle tillit.

Klinikk: Tannlegene i tredje Skrevet

Jeg har vært pasient hos Eliassen i mange år, jeg kom til ham etter at min forrige tannlege endret til spesialist i kjeveortopedi. Den første behandlingen var en rotfylling som forløp helt utmerket. Mine eneste problemer var, og er, smerter i kjevemuskulaturen ved langvarig gaping! Dette kan ingen tannlege gjøre noe med :-)
Bjørn Einar Eliassen inngir stor tillit, han er åpenbart en svært dyktig tannlege, har et behagelig vesen med en lun humor. Eliassen er flink til å gi råd om tannhelse, og jeg anbefaler ham uten noen reservasjoner. Du finner muligens billigere tannleger, jeg har ikke foretatt noen undersøkelser på dette feltet. Når det gjelder leger og tannleger, er min tillit til behandleren alfa og omega. Det er alltid kvalitet som lønner seg i lengden.

En veldig flink tannlege

Klinikk: Tannlegene i tredje Skrevet

Jeg har gått hos Eliassen siden 94/95 og har fra første stund av vært så fornøyd. Slitt med tannlegeskrekk så lenge jeg kan huske, noe jeg fortalte med en gang. Han er rolig, behagelig og forklarer alt nøye hva han skal gjøre. Hvis noe gjør vondt så har jeg fått beskjed om å si fra, stoppe litt eller evt få bedøvelse.
Jeg flyttet fra Trondheim i 2006, undersøkte muligheten for å komme inn tannlege her jeg bor nå. "Heldigvis" var det ganske umulig, noe jeg egentlig er glad for. Selv om jeg ikke er "kurert" for tannlegeskrekken, kunne ikke tenkt meg en annen tannlege. Takk for at jeg er blitt mye tryggere i tannlegestolen.

Ingenting å utsette

Klinikk: Tannlegene i tredje Skrevet

Har gått til Bjørn i 7 år nå, og fikk fra første møte et godt inntrykk.
De påfølgende møtene ansporet meg ikke til å endre mening :)

Jeg begynner å nærme meg 40 år nå og har ikke tidligere hatt interaksjoner med tannleger jeg vil si har vært bedre enn han.

Anbefales på det varmeste.

Endelig en positiv tannlegeopplevelse!

Klinikk: Tannlegene i tredje Skrevet

Før jeg begynte hos Bjørn Einar, hadde jeg aldri opplevd å føle meg respektert og behandlet som en voksen av en tannlege. Riktignok påpeker han iblant at jeg bruker snus, men han "shamer" meg aldri. I motsetning til tidligere tannleger gir han meg også munnhygienetips som jeg kan bruke - tidligere tannleger maste om tanntråd, uten å vise forståelse for at det er vanskelig med streng på baksiden av tennene; og uten å vise hvordan man bør bruke tanntråd o.l. Ellers er han svært dyktig, har en passelig dose humor, og behandlingen er mindre smertefull enn tidligere.

Levde opp til forventningene

Klinikk: Tannlegene i tredje Skrevet

Jeg valgte Eliassen på grunn av anbefalinger fra familie. Han oppleves som effektiv og dyktig. Han er rask på å rekapitulere min historie når jeg kommer, og vet hva som skal gjøres. Jeg liker å få innsikt i hva han gjør og hvordan tilstanden i gapet er, og han formidler alltid dette på en god måte. Jeg kan ikke tenke meg at man kan få særlig bedre kvalitet på de vanlige tannhelsetjenestene enn dette. Jeg er ikke oppdatert på priser i markedet, men har ikke opplevd at prisene hos Eliassen er urimelige.