Eline Thorsen

Autorisasjon (2010)

Universitetstannklinikken (Tromsø) Telefonnummer960 92 070960 92 0 ...
Hansine Hansens veg 86, TANNbygget, 2. etasje 9019 Tromsø
Eline Thorsen er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Eline Thorsen

Anbefales

Klinikk: Odontia Tannlegene Tromsø ABA Skrevet

Klinikken har en imøtekommende atmosfære, og selv om jeg ikke fikk utført noe arbeid, er mitt inntrykk at Eline Thorsen er meget dyktig. Hun er sympatisk og engasjert i faget sitt, og det liker jeg. Skulle bare ha en standard sjekk, men fikk to ekstra røntgenbilder uten merkostnad og i tillegg en grundig forklaring om bitt og kjevefunksjon, noe jeg aldri har fått før og som oppklarte en hel del ting. Jeg ble informert om hva som kunne gjøres, sammen med et prisoverslag. Følte meg ikke presset til noe. Jeg kommer til å gå tilbake dit.

Meget fornøyd

Klinikk: Odontia Tannlegene Tromsø ABA Skrevet

Fikk raskt time, og meget god behandling. Følte meg godt ivaretatt i trygge omgivelser. Rask og smertefri behandling

Endelig kvitt tannlegeskrekken.

Klinikk: Odontia Tannlegene Tromsø ABA Skrevet

Jeg kom til Eline Thorsen som en nervebunt, Hun tok seg god til til å få meg til å føle meg ivaretatt og trygg. Alt som skulle gjøres ble nøye forklart på forhånd. Hun satte også opp betalingsplan slik at jeg hele tiden visste hva kostnaden ble. Det er også en trygghet. Etter endt behandling hos henne kan jeg trygt si at jeg ble en "ny" dame. Tusen, tusen takk skal du og gjengen din ha. Nå er smilet tilbake :-)

Eline Thorsen!

Klinikk: Odontia Tannlegene Tromsø ABA Skrevet

Jeg har slitt med tannlegeskrekk, men måtte til slutt ta tak i problemene. Eline har fått meg til å bli myyyye tryggere i stolen, og med hennes hjelp har jeg knust mange barrierer! Meget hyggelig, behagelig og dyktig. Forklarer nøye hva hun gjør, og passer på at man har det greit under timen. Utrolig godt å nå kunne gå inn til tannlegen uten å være så redd som tidligere :) Veldig fornøyd med alt arbeidet hun har gjort til nå:)
Har også inntrykk av at hun har en solid dose yrkesstolthet, og finner den beste løsningen for pasienten, uansett kostnad.
Toppscore fra meg!! :)

Slenger også inn skryt til resten av gjengen; en utrolig trivelig og imøtekommende gjeng. Så redd som jeg var i begynnelsen, så gjorde det mye at noen tok seg tid til å slå av en liten prat på venterommet:)

fantastisk service

Klinikk: Odontia Tannlegene Tromsø ABA Skrevet

Har vært hos Eline Thosren noen ganger nå og er kjempefornøyd.
Hun og alle de andre hos ABA tannlegene har gitt meg førsteklasses behandling hele veien. God info om priser..og hva som må gjøres.