Morten Øye

1 vurdering

Siste vurderinger av Morten Øye

Fantastiske Morten!

Klinikk: Tromsø Tannlegesenter Skrevet

Morten er bare en suveren tannlege, han kurerer virkelig min tannlegeskrekk :-) Vil absolutt anbefale han!

Veldig dyktig

Klinikk: Tromsø Tannlegesenter Skrevet

For en med dårlige erfaringer fra tidligere tannleger og behandlinger, var det en lettelse å komme til en som beroliger meg, informerer om hva som skal gjøres og aktivt ber meg ta valg om hva jeg ønsker skal gjøres. Har ingenting å utsette på arbeidet heller. Studentrabatt er nok et pluss.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tromsø Tannlegesenter Skrevet

Morten er en svært god tannlege. Faglig sterk og bidrar til ro. Jeg har vært plaget med tannlegeskrekk, men dette har endret seg etter at jeg begynte hos han. Viktige momementer er at han forsikrer seg om at det er satt rett mengde bedøvelse, og at han underveis informerer om hva han gjør og hvor lang tid det kommer til å ta.

Har flere ganger sovnet av i tannlegestolen - da er man trygg på behandleren!

Videre er det bare hyggelige ansatte på kontoret, og du får raskt svar på telefonen.

Bra tannlege

Klinikk: Tromsø Tannlegesenter Skrevet

Morten er en veldig rolig og behagelig tannlege. Desverre så har jeg tannlegeskrekk, men Morten får meg til å slappe av i tannlegestolen. Han stresser ikke og tar seg tid når jeg trenger enn pust i bakken. Anbefales på det sterkeste.