Svein Andreas Istad

Ryensvingen 5 0680 Oslo

Siste vurderinger av Svein Andreas Istad

Hyggelig tannlegekontor

Klinikk: Ryentannlegene AS Skrevet

Ryentannlegene er et hyggelig tannlegekontor med tre flinke tannleger og en imøtekommende tannlegesekretær. De har et nytt, lyst og moderne kontor på Ryen, i nærheten av buss og T-bane og med parkering (samme bygg som Elixia og Rema 1000). Kontoret er tilgjengelig for rullestolbrukere med heis og uten dørterskler. De gir god service og informasjon. Prisnivået er midt på treet. Kort ventetid og påminnelse om timer på SMS. Her får du god og personlig service fra snille tannleger som tar hensyn.

Hyggelig opplevelse

Klinikk: Ryentannlegene AS Skrevet

Istad har kurert min tannlegeskrekk! Han er hyggelig og rolig. Forklarer så mye du ønsker å vite. Han tar behandlingen i ditt tempo. Lett å få time, og hyggelige lokaler. Anbefales på det varmeste!

Trygg og kompetent

Klinikk: Ryentannlegene AS Skrevet

Oppleves kompetent, trygg og rolig som tannlege. Svært begrenset tidligere tannlegeskrekk etter å ha gått hos han. Har trukket tenner og fått bedøvelse samt sjekket tenner, ikke trukket, ikke hull.

En kjempeflink tannlege som savnes stort i Molde

Klinikk: Ryentannlegene AS Skrevet

Jeg har gruet meg i alle år til å gå til tannlege, men her ble jeg helt avslappet. Veldig flink til å forklare og han har en veldig ro som gjør deg veldig avslappet. Flott fyr!

Kjempeflink tannlege. Anbefales!

Klinikk: Ryentannlegene AS Skrevet

Denne tannlegen kan anbefales på det aller sterkeste. Har lenge letet etter en flink tannlege etter å ha fått tilbake tannlegeskrekken etter behandling på tannlegehøyskolen. Han er dyktig, nøye, forsiktig, hyggelig, blid og prisene er helt ok. Tannlegekontoret er ellers veldig trivelig og fint.
Er superfornøyd. Har anbefalt videre til kollegaer og de er også veldig fornøyde med denne tannlegen.