Svein Andreas Istad

Svein Andreas Istad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Svein Andreas Istad

Dyktige tannleger sentralt på Ryen

Klinikk: Oris Dental Ryen Skrevet

Siden jeg begynte her har jeg anbefalt Istad (min tannlege) til mange, og alle er like fornøyde som meg 👍
Alltid presis, tar seg god tid og er veldig behagelig å forholde seg til. Anbefales varmt.

Kompetent og hyggelig tannlege

Klinikk: Oris Dental Ryen Skrevet

Fikk time dagen etter jeg sendte forespørsel. Var her for første gang, og sitter igjen med et skikkelig positivt opplevelse. Skikkelig fine lokaler, både på venterommet og selve behandlingsrommet.

Dyktig tannlege som er sikker på seg selv og forklarer gjerne i detalj hva han ser og skal gjøre.

Anbefales på det sterkeste!

Hyggelig tannlegekontor

Klinikk: Oris Dental Ryen Skrevet

Ryentannlegene er et hyggelig tannlegekontor med tre flinke tannleger og en imøtekommende tannlegesekretær. De har et nytt, lyst og moderne kontor på Ryen, i nærheten av buss og T-bane og med parkering (samme bygg som Elixia og Rema 1000). Kontoret er tilgjengelig for rullestolbrukere med heis og uten dørterskler. De gir god service og informasjon. Prisnivået er midt på treet. Kort ventetid og påminnelse om timer på SMS. Her får du god og personlig service fra snille tannleger som tar hensyn.

Hyggelig opplevelse

Klinikk: Oris Dental Ryen Skrevet

Istad har kurert min tannlegeskrekk! Han er hyggelig og rolig. Forklarer så mye du ønsker å vite. Han tar behandlingen i ditt tempo. Lett å få time, og hyggelige lokaler. Anbefales på det varmeste!

Trygg og kompetent

Klinikk: Oris Dental Ryen Skrevet

Oppleves kompetent, trygg og rolig som tannlege. Svært begrenset tidligere tannlegeskrekk etter å ha gått hos han. Har trukket tenner og fått bedøvelse samt sjekket tenner, ikke trukket, ikke hull.