Bestill time

Profilbilde av tannlege Flemming Christenson

Bestill time

Undersøkelse (ny pasient)
Pris: 790 kr

Komplett undersøkelse inkl. røntgen, sjekk, rens, puss og polering.

I dag 25. apr I morgen 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr

Om

Utdanning: Det odontologiske fakultet, Oslo.

Flemming ble ferdig utdannet i 2009. Han er en allmennpraktiserende tannlege med spesialisering i implantatprotetikk. Han utfører de fleste typer tannbehandlinger, blant annet estetiske behandlinger som kroner, bro, implantater og proteser. Flemming har jobbet hos oss siden 2018.

Flemming snakker norsk og engelsk.

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Flemming Christenson er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Flemming Christenson

Dyktig tannlege

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Alltid like imøtekommende og vennlig, viser trygghet i arbeidet sitt og er god på å informere. Veldig fornøy med alle behandlingene jeg har fått. Anbefales!

Ellers ryddige og fine lokaler, topp moderne utstyr.

Bedre blir det ikke :)

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Besøket mitt hos tannlege Flemming var uten tvil den beste tannlege opplevelsen jeg har hatt.
Man føler man er i trygge hender hos en som både er omtenksom og har stål kontroll.
Har nå funnet min faste tannlege :]

Ventet 40 år med å gå til tannlegen 🙄

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Du gjør en fantastisk jobb. Den tannlege skrekken jeg hadde når jeg oppsøkte deg, er nesten borte. Jeg sover godt om natten nå og gruer jeg meg ikke lengre til å møte opp, selv om jeg sikkert virker anspent av og til. Vil bare si at jeg er utrolig glad for den profesjonelle behandlingen du gir, i et tempo som jeg er veldig fornøyd med!. Du informerer godt både fortløpende og langsiktig om hva vi skal igjennom. Jeg er glad for at jeg endelig turte å ta steget helt ut. Ser fram mot avslutningen og fremtidig oppfølging.

Meget treffsikker tannlege!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Har fått bygget opp tann med krone. Veldig proff i arbeid. Krone og bitt satt med engang! Tannlegen har veldig god feeling i arbeidet. Tann/krone faller naturlig inn med resten av tann raden.

Utrolig dyktig tannlege!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Flink tannlege som vet hva han driver med!

Jeg sliter med tannlegeskrekk, men her var det minimalt med ubehag mens tennene ble fikset. Lytter til dine ønsker og behov, og jobber effektivt slik at man slipper å sitte der i timesvis.

Fine lokaler og hyggelig service gjør at denne tannlegen anbefales på det sterkeste!