Ejla Avdagic

Ejla Avdagic er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ejla Avdagic

Amalgamsanering. Anbefales

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Gjorde endel research og fant fram til Stemlandklinikken når jeg skulle velge sted for amalgamsanering. Disse er nok en av veldig få i Norge som tar det helt seriøst. Det er to timers reise fra der jeg bor. Vel verdt. Andre tannleger jeg prata med visste ikke mye om trygg amalgamsanering, og kimsa litt av det spesialutstyret som jeg spurte om de brukte. Masker, avsug, kulltabletter med mer. Ejla (tannlegen) og hennes meget gode assistent fjernet 4 amalgamfyllinger for meg. De gjorde det med stødige hender og spesialutstyr så ingenting av amalgamen skulle komme på avveie inn i kroppen. Det å få fjernet disse fyllingene er jeg veldig fornøyd med. Ville ikke ha kvikksølv i huet. De må betale for å få levert inn amalgamen som fjernes, fordi det er spesialavfall. Det er mer enn et halvt år siden nå, men tenker stadig på hvor takknemlig jeg er for det. Hun erstattet med plastfyllinger, og var svært bevisst på hva disse inneholdt også. Proffe, bevisste, effektive og hyggelige folk. Til en bra pris. Ikke noe dilldall. Pleier å synes at det er litt ubehagelig å være hos tannlegen, men her var det trygt og gikk fort og smertefritt. Ejla forklarer hva hun gjør og hvorfor. Beste tannlegen jeg har vært hos. Lett å finne fram. Ligger rett ved Nathionateateret stasjon. Anbefales! Takk Ejla

Entusiastisk, hyggelig og proff!

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Jeg hadde mitt første møte med Ejla dag, etter å ha vært Stemlands pasient i 17 år. Naturlig nok (! ) var jeg med min tannlegeskrekk noe skeptisk til å bytte tannlege. Ejla var imidlertid imøtekommende, blid, positiv og proff. Hun rengjorde tennene raskt og grundig. Forklarte hva hun skulle gjøre underveis. Hun var " skravlete", morsom og avvæpnende. Jeg fikk forklaring om hva de ulike instrumentene benyttes til. Følte faktisk at hun mildnet tannlegeskrekken min noe, kun ved dette første besøket. Støtter alt annet som står beskrevet her på siden - og anbefaler henne på det sterkeste!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Har trukket tenner, renset og jobbet med irritasjon og betennelse i tannkjøttet.

Både hos tannlegen, samt i ettertid (per epost) er det enkel og effektiv kommunikasjon. Ringer man utenom åpningstiden så ringer tannlegeassistenten deg tilbake igjen og spør hva det var.

Under time så forteller Ejla deg hva som skal skje, og ofte hvorfor hun gjør det hun gjør. Holder deg oppdatert "underveis". Ble introduksjonsvis til time der jeg skulle trekke første tann behandlet som om jeg var veldig nervøs, og selv om dette egentlig ikke stemte noe særlig, så satt jeg pris på medmenneskeligheten det viser. Sikkert et godt valg av tannlege for de som kjenner litt på "frykten".

Fikk den behandlingen jeg skulle ha, følte meg godt tatt hånd om, og hadde ingen problemer med raske tilbakemeldinger og god kommunikasjon.

Anbefaler både Ejla og assistenten hennes!

Faglig engasjert

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Min erfaring etter tre år er et Elja har et engasjement for faget som hun svært gjerne også deler med deg som pasient. Man blir møtt av en positiv og entusiastisk behandler som trives med yrket og pasientkontakten det medfører. En svært kompetent tannlege som også jeg, som annet helsepersonell, gjerne anbefaler videre.

Ejla Avdagic!

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Ejla er dyktig, kunnskapsrik og verdens hyggeligste tannlege! Jeg er kunne ikke vært mer fornøyd med å ha Ejla som min tannlege.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Ejla er en helt utrolig flink og profesjonell tannlege som virkelig setter pasienten i fokus. Hun er veldig flink på å forklare stegene hun gjør og får deg til å føle deg trygg og komfortabel. For ikke å snakke om at hun er utrolig rask, med tanke på hvor grundig og forsiktig hun er så er problemet løst på et blunk! Hvis du er ute etter en utrolig hyggelig og flink tannlege så finner du ikke en bedre en!

Helt fantastisk!!

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Elja er den beste tannlegen jeg har hatt noen sinne! Hun er ekstremt service innstilt, kreativ, hyggelig og utrolig dyktig. Du kommer aldri til å angre på å velge henne som din nye tannlege!

Fantastiskt bra tannlege

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Hade mitt första besök idag. Elja är fantastiskt duktig och grundlig.
Förklarar steg för steg samtidigt som hon skapar en avslappnande och trevlig stämning. Ger henne min starkaste rekommendation.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Nå har jeg hatt Ejla som tannlege siden 2012 og jeg er så fornøyed. Hun er utrolig dygtig og håndterer folk med tannlegeskrekk eminent, så nu går jeg til tannlege med et smil.
Som person er Ejla bare helt fantastisk og inspirerende.

verdens beste tannlege!

Klinikk: E. Avdagic Skrevet

Har hatt gleden av å være pasient hos verdens beste tannlege i hele høst.
Ejla er blid, imøtekommende, informerende og setter hele tiden pasienten først. Har helt rå kunnskap om faget sitt og hvordan hun på best mulig måte kan gjøre tannlege besøket mest mulig komfortabelt for pasienten.
Vil anbefale henne på det aller varmeste.

Superduper

Klinikk: E. Avdagic Skrevet

Verdens hyggeligste tannlege? Fantastisk søt og hyggelig tannlege.

Ejla Avdagic

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Denne damen tar Stamlandklinikken til nye høyder!
Kunnskapsrik og meget profesjonell tannlege.
Ejla hoder pasienten informert og beskriver hele veien hva som skjer.
Topp behandling av en topp tannlege!

Terningkast 6

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Ejla er den bedste tandlæge, jeg har haft både her i Norge og i Danmark. Hun er utrolig sød og venlig, og hun er passioneret for det job, hun gør. For Ejla er man ikke bare en patient, men et menneske med en historie. Hun er skikkelig empatisk og dygtig til at forklare hele tiden, hvad der nu skal ske. På trods af flere dårlige oplevelser hos tandlæger og dermed en stigende frygt for tandlæger, blev min oplevelse hos Ejla så bra, at jeg følte mig fuldstændig tryg og min frygt forsvandt helt. Hvis jeg flytter tilbage til DK, vil det stadig være muligt, at jeg kommer til Ejla for tann sjekk.

Jeg kan på det varmeste anbefale Ejla! :o)

Dyktig og tillitsvekkende tannlege

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Ejla er ny tannlege på Stemlandklinikken og jeg var inne på årlig sjekk hos henne i år. Har gått til Rolf Stemland tidligere, men han trapper ned nå og derfor ble jeg overført til henne.
Hun var så hyggelig, det er første gang jeg møter en så blid tannlege. Til å bli glad av! Samtidig er hun god på å forklare hva hun gjør, og hvorfor. Ikke gjorde behandlingen vondt heller, og det er første gang jeg opplever! Hun er effektiv og allikevel skånsom. Har allerede anbefalt henne til en venninne med tannlegeskrekk.