Ejla Avdagic

Autorisasjon (2009)

Ejla Avdagic er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ejla Avdagic

For en herlig og dyktig tannlege

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Jeg har skikkelig tannlegeskrekk og det er en evighet siden jeg har vært hos tannlegen. Ejla tok meg imot med sin hyggelige og blide vesen. Hun var helt fantastisk gjennom alle timene og jeg har aldri hatt en behageligere tannlege og behandling før. Hun er rå dyktig i faget og veldig engasjert. Anbefaler henne på det høyeste. Heretter er Ejla min faste tannlege

Ikke anbefalt

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Denne tannlegen anbefales ikke for deg med tannlegeskrekk. Tannlegen var spydig og til tider hissig, kanskje var jeg der på feil dag? Eller kanskje hun ikke likte meg? Hun brukte tid i etterkant av behandlingen på å forklare at "kjemi" med pasient er viktig, og som jeg er enig i, men tannlegen skal uansett behandle deg profesjonelt og i tråd med reklamen for klinikken. Hun ble synlig irritert under sliping av fylling som tok litt ekstra tid å justere, og tannen ble skadet ved at hun slipte for mye på den, som er kjedelig siden det er en fortann og tannens utseende og lengde ble redusert. Jeg vil absolutt ikke anbefale tannlegen for deg med tannlegeskrekk.

Amalgamsanering. Anbefales

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Gjorde endel research og fant fram til Stemlandklinikken når jeg skulle velge sted for amalgamsanering. Disse er nok en av veldig få i Norge som tar det helt seriøst. Det er to timers reise fra der jeg bor. Vel verdt. Andre tannleger jeg prata med visste ikke mye om trygg amalgamsanering, og kimsa litt av det spesialutstyret som jeg spurte om de brukte. Masker, avsug, kulltabletter med mer. Ejla (tannlegen) og hennes meget gode assistent fjernet 4 amalgamfyllinger for meg. De gjorde det med stødige hender og spesialutstyr så ingenting av amalgamen skulle komme på avveie inn i kroppen. Det å få fjernet disse fyllingene er jeg veldig fornøyd med. Ville ikke ha kvikksølv i huet. De må betale for å få levert inn amalgamen som fjernes, fordi det er spesialavfall. Det er mer enn et halvt år siden nå, men tenker stadig på hvor takknemlig jeg er for det. Hun erstattet med plastfyllinger, og var svært bevisst på hva disse inneholdt også. Proffe, bevisste, effektive og hyggelige folk. Til en bra pris. Ikke noe dilldall. Pleier å synes at det er litt ubehagelig å være hos tannlegen, men her var det trygt og gikk fort og smertefritt. Ejla forklarer hva hun gjør og hvorfor. Beste tannlegen jeg har vært hos. Lett å finne fram. Ligger rett ved Nathionateateret stasjon. Anbefales! Takk Ejla

Entusiastisk, hyggelig og proff!

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Jeg hadde mitt første møte med Ejla dag, etter å ha vært Stemlands pasient i 17 år. Naturlig nok (! ) var jeg med min tannlegeskrekk noe skeptisk til å bytte tannlege. Ejla var imidlertid imøtekommende, blid, positiv og proff. Hun rengjorde tennene raskt og grundig. Forklarte hva hun skulle gjøre underveis. Hun var " skravlete", morsom og avvæpnende. Jeg fikk forklaring om hva de ulike instrumentene benyttes til. Følte faktisk at hun mildnet tannlegeskrekken min noe, kun ved dette første besøket. Støtter alt annet som står beskrevet her på siden - og anbefaler henne på det sterkeste!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Har trukket tenner, renset og jobbet med irritasjon og betennelse i tannkjøttet.

Både hos tannlegen, samt i ettertid (per epost) er det enkel og effektiv kommunikasjon. Ringer man utenom åpningstiden så ringer tannlegeassistenten deg tilbake igjen og spør hva det var.

Under time så forteller Ejla deg hva som skal skje, og ofte hvorfor hun gjør det hun gjør. Holder deg oppdatert "underveis". Ble introduksjonsvis til time der jeg skulle trekke første tann behandlet som om jeg var veldig nervøs, og selv om dette egentlig ikke stemte noe særlig, så satt jeg pris på medmenneskeligheten det viser. Sikkert et godt valg av tannlege for de som kjenner litt på "frykten".

Fikk den behandlingen jeg skulle ha, følte meg godt tatt hånd om, og hadde ingen problemer med raske tilbakemeldinger og god kommunikasjon.

Anbefaler både Ejla og assistenten hennes!