Ejla Avdagic

Ejla Avdagic er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ejla Avdagic

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Har trukket tenner, renset og jobbet med irritasjon og betennelse i tannkjøttet.

Både hos tannlegen, samt i ettertid (per epost) er det enkel og effektiv kommunikasjon. Ringer man utenom åpningstiden så ringer tannlegeassistenten deg tilbake igjen og spør hva det var.

Under time så forteller Ejla deg hva som skal skje, og ofte hvorfor hun gjør det hun gjør. Holder deg oppdatert "underveis". Ble introduksjonsvis til time der jeg skulle trekke første tann behandlet som om jeg var veldig nervøs, og selv om dette egentlig ikke stemte noe særlig, så satt jeg pris på medmenneskeligheten det viser. Sikkert et godt valg av tannlege for de som kjenner litt på "frykten".

Fikk den behandlingen jeg skulle ha, følte meg godt tatt hånd om, og hadde ingen problemer med raske tilbakemeldinger og god kommunikasjon.

Anbefaler både Ejla og assistenten hennes!

Faglig engasjert

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Min erfaring etter tre år er et Elja har et engasjement for faget som hun svært gjerne også deler med deg som pasient. Man blir møtt av en positiv og entusiastisk behandler som trives med yrket og pasientkontakten det medfører. En svært kompetent tannlege som også jeg, som annet helsepersonell, gjerne anbefaler videre.

Ejla Avdagic!

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Ejla er dyktig, kunnskapsrik og verdens hyggeligste tannlege! Jeg er kunne ikke vært mer fornøyd med å ha Ejla som min tannlege.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Ejla er en helt utrolig flink og profesjonell tannlege som virkelig setter pasienten i fokus. Hun er veldig flink på å forklare stegene hun gjør og får deg til å føle deg trygg og komfortabel. For ikke å snakke om at hun er utrolig rask, med tanke på hvor grundig og forsiktig hun er så er problemet løst på et blunk! Hvis du er ute etter en utrolig hyggelig og flink tannlege så finner du ikke en bedre en!

Helt fantastisk!!

Klinikk: Stemlandklinikken AS Skrevet

Elja er den beste tannlegen jeg har hatt noen sinne! Hun er ekstremt service innstilt, kreativ, hyggelig og utrolig dyktig. Du kommer aldri til å angre på å velge henne som din nye tannlege!