Tania Aleksandersen

Hvalen Tannklinikk AS

2008

Hvalen Tannklinikk AS Prisliste

Hvalen Tannklinikk AS Telefonnummer33 46 88 7633 46 88 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jernbanealleen 35 3210 Sandefjord
Tania Aleksandersen er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Tania Aleksandersen

Fikk en ødelagt tann!

Klinikk: Metro Legesenter - Tannleger Skrevet

Jeg dro for førstegang undersøkelse og valgte
tannlegen Tania, da jeg i forkant hadde lest at hun var dyktig og hadde lang arbeidserfaring. Førstegangs undersøkelsen gikk bra og jeg var fornøyd med samtalen hun hadde med meg. Jeg har en del småhull som hun lovte å fikse på sakte men sikkert, jeg kunne komme når det måtte passe meg. Jeg dro tilbake til henne for å trekke en tann, men trekkingen var svært vond da hun klarte å klemme underleppen min i mellom tangen og jeg skrek og hun forstod sent at jeg fikk vondt. Hun hadde faktisk hastverk mens hun behandlet meg. Munnen min var full av bedøvelse og jeg kjente noe rart i munnen, senere på kvelden opplevde jeg å få tannbiter i munnen, da bedøvelsen hadde gått bort kjente jeg en tann nede som var knekt. Dette etterlot en svær mellomrom mellom tennene. Jeg ringte henne og klagde og sa at det ikke er normalt å få tannrester i munnen etter et tannlegebesøk. Hun ville se på det men hadde visst ikke tid og påstod senere at jeg løy. Det var en trist og uhyggelig opplevelse med denne uansvarlige tannlegen .