Arash Darisiro

Torvet 4-6 Sarpsborg Tannklinikk 1707 Sarpsborg

Marker Tannklinikk

Idrettsveien 29, 1870 Ørje

Siste vurderinger av Arash Darisiro

En fantastisk fin kar og faglig dyktig tannlege

Klinikk: Marker Tannklinikk Skrevet

Jeg har aldri følt meg så trygg hos en tannlege.

Til tross for min skrekk for tannleger kan jeg trygt si at man er i gode hender når man er hos Tannlege Arash.

Mitt første møte med tannklinikken til Arash var også veldig betryggende.

Jeg ble møtt av en hyggelig tannlegeassistent der jeg satt i det koselige, pene og lyse venteværelset.

Arash er imøtekommende og veldig varm og god. Jeg fikk sjekket tennene og vi tok bilder av dem. Deretter vasket og renset han tennene mine. Jeg kjente ikke ubehag og hadde en fin opplevelse hos tannlegen for en gangs skyld.

Jeg har nå vært pasient hos Arash i fem år. Han er veldig dyktig faglig og jeg er imponert over hvor flink han er til å smile og være blid hele tiden.

Og regningen var heller ingen skrekk. Klinikken han jobbet ved før har også blitt kåret til rimeligst på pris i Sarpsborg.

Veldig fornøyd med resultatet. Følte meg trygg under hele operasjonen, utrolig god kundeopplevelse.

Klinikk: Arash Darisiro Skrevet

Hadde en veldig vanskelig og vond visdomstann. Våknet en dag med ubeskrivelig smerte. Hadde ringt mange tannleger uten å få time snarest, prøvde lykken og ringte Arash, jeg fikk time på dagen. Jeg var utrolig nervøs før møtet med legen, jeg hadde skjønt at jeg må operere. Etter møtet med legen kunne jeg fort slapp av. Jeg fikk inntrykk av profesjonalitet på høyt nivå. Operasjonen gikk veldig bra, etter 2-3 dager var jeg 100 % frisk og kjente ingen smerter lenger.

Beste jeg har vært hos!

Klinikk: Arash Darisiro Skrevet

-Veldig flink til å forklare hva han gjør
-Flink til å spørre om det går bra og beroliger deg med ting han sier
-Tar det med ro og stresser ikke
-Flink til å utføre jobben sin
-Billig i forhold til andre tannleger
-Godt humør

Rett og slett den beste tannlegen jeg har vært hos!