Nina Skjold-Andreassen

Sandnes tannklinikk Prisliste

Siste vurderinger av Nina Skjold-Andreassen

Misfornøyd

Klinikk: Sandnes tannklinikk Skrevet

Ikke fornøyd med resultatet etter flere ganger jeg har vært der.
Syntes ikke tannlegen er flink nok til å få meg til å føle meg trygg og velkommen og har et par ganger kommet med kommentarer jeg ikke har satt pris på. Føler rett og slett ikke jeg blir møtt og at hun er litt nedverdigende i væremåten. Det har vært tøft for meg med tannlegeskrekk. Kan gjerne bli bedre på disse punktene. Ellers har jeg lite å si. Punktlig og ordentlig ellers.

Ingen over, ingen ved siden

Klinikk: Sandnes tannklinikk Skrevet

Nina er i en klasse for seg selv når det kommer til å få pasienten til å føle seg trygg, utføre smertefri behandling og å være omtenksom. Hadde vanvittig tannlegeskrekk før jeg ble pasient hos henne. Nå drar jeg dit med glede.

Super tannlege

Klinikk: Sandnes tannklinikk Skrevet

Hun er smilende, hyggelig og veldig flink! Føler meg trygg og sikker på at alt er til det beste for meg. Hun er rolig og forsiktig og forklarer underveis hva hun gjør. Er alltid opptatt av om pasienten har det bra. Det samme om hun som er med henne på klinikken. Helt fantastiske begge to

Absolutt en god tannlege

Klinikk: Sandnes tannklinikk Skrevet

Smilende,imøtekommende,forsiktig og forståelsesfull tannlege. Kan på det varmeste anbefale henne. Føler meg både ivaretatt, fornøyd og trygg! Tusen takk for at jeg får tannlegetimene mine her!