Nina Skjold-Andreassen

Sandnes tannklinikk
Holbergs gate 22 4306 Sandnes
Nina Skjold-Andreassen er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av Nina Skjold-Andreassen

Vennlig, dyktig og behagelig.

Klinikk: Sandnes tannklinikk Skrevet

Nina har alltid gjort en god og behagelig jobb med mine tenner. Hun jobber presist, kontrollert med en bra utførelse og er også god på å trygge. Det hjelper når man har litt tannlegeskrekk. Gruer meg aldri til å gå til tannlege lenger. Kan anbefales.

Fantastisk dyktig og smilende!

Klinikk: Sandnes tannklinikk Skrevet

Imøtekommende, viser interesse for spørsmål og det man som pasient kan uroe seg for - samt har ett flott "Colgate - smil" selv! :)

Skuffet

Klinikk: Sandnes tannklinikk Skrevet

Har vært hos Nina flere ganger, og hun har alltid fått meg til å føle meg trygg. Jeg har ekstrem tannlegeskrekk, og klarte endelig å bestille ny time og roet meg selv ned med at jeg skulle jo til Nina.
Denne gangen ble jeg utrolig skuffet. Følte hun ville ha meg ut av kontoret raskest mulig. Jeg fikk beroligende medisiner før behandlingen, men hun mente den ikke fungerte så godt som den skulle, og sende meg hjem.

Da har jeg betalt og pint meg selv gjennom to tannlegebesøk uten nytte, og med ingen resultater.

Meget skuffet over at det ikke ble tilbudt noe som helst alternativ for behandlingen jeg skulle ha.

Misfornøyd

Klinikk: Sandnes tannklinikk Skrevet

Ikke fornøyd med resultatet etter flere ganger jeg har vært der.
Syntes ikke tannlegen er flink nok til å få meg til å føle meg trygg og velkommen og har et par ganger kommet med kommentarer jeg ikke har satt pris på. Føler rett og slett ikke jeg blir møtt og at hun er litt nedverdigende i væremåten. Det har vært tøft for meg med tannlegeskrekk. Kan gjerne bli bedre på disse punktene. Ellers har jeg lite å si. Punktlig og ordentlig ellers.

Ingen over, ingen ved siden

Klinikk: Sandnes tannklinikk Skrevet

Nina er i en klasse for seg selv når det kommer til å få pasienten til å føle seg trygg, utføre smertefri behandling og å være omtenksom. Hadde vanvittig tannlegeskrekk før jeg ble pasient hos henne. Nå drar jeg dit med glede.