Andrea Bergh Pettersen

Andrea Bergh Pettersen er tannlege i Farsund

Siste vurderinger av Andrea Bergh Pettersen

Treg

Klinikk: Tannlege Lind avd Farsund Skrevet

Hun er rolig og behagelig,men fryktelig treg/sein.Hun skulle gi meg bedøvelse sist gang jeg var der og da bedøvde hun halve ansiktet og tunga.Ganske så ubehagelig.Anbefaler ikke henne videre.

Jeg synes det er leit at du opplevde behandlingen slik. Vi gjør vårt ytterste for at pasientene skal ha en god og trygg opplevelse i tannlegestolen. Jeg er kanskje ikke den raskeste tannlegen, men jeg er veldig nøye når det kommer til arbeidet mitt, slik at resultatet skal bli best mulig. Jeg gir meg ikke før jeg er fornøyd, og dermed kan jeg vel også oppfattes av noen som treg/sen. Jeg forstår at det ikke er behagelig at halve underkjeven og tungen blir bedøvet, men dette er standard prosedyre og dessverre nødvendig for å smertestille hvis man skal gjøre behandling på jekslene i underkjeven. Dette ville ikke vært annerledes hos noen annen tannlege. Håper dette var oppklarende. M.v.h. tannlege Andrea Bergh Pettersen.

Besvart av Andrea Bergh Pettersen

Den beste tannlegen

Klinikk: Tannlege Lind avd Farsund Skrevet

Jeg var hos henne for første gang siden jeg måtte bytte tannlege. En utrolig omtenksom tannlege som tar pasienten alvorlig og kommer med gode råd, Kommer garantert tilbake til henne,