Sverre Bartz-Johannessen Brun

Madlamarkveien 2a 4041 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Sverre Bartz-Johannessen Brun

Best!

Klinikk: TSMG Madlagården Skrevet

Verdens beste tannlege. Trygg, dyktig, respektfull, blid, forståelsesfull, faglig, omsorgsfull. Totalt sett er også hele klinikken bra

Endelig en tannlege for meg

Klinikk: TSMG Madlagården Skrevet

Jeg har slitt med grusom tannlegeskrekk siden jeg var liten og aldri turt å gå til en mannlig tannlege. Endelig har jeg funnet en som tar hensyn til meg som pasient og den eneste jeg noen gang har gått til som ikke ser ned på meg fordi jeg er redd. Assistenten er også veldig hyggelig og tar ting i mitt tempo.

Absolutt å anbefale :-)

Anbefaler ham videre!

Klinikk: TSMG Madlagården Skrevet

Dyktig, rask, og kjempe god på pasienter med tannlege skrekk! Min gammel mor har i mange år vært livredd tannlege. Men Sverre B-J Brun var hyggelig med henne og god til å forklare hva som skjer under behandlingen, skapte tillit hos pasienten. Han fullførte en komplisert behandling veldig nøye, forsiktig og ingen smerte! Gir et solid faglig inntrykk, arbeider hurtig og presist. I tillegg er assistenten hans meget hyggelig. Anbefaler ham gjerne videre.

Kjempefornøyd

Klinikk: TSMG Madlagården Skrevet

Endelig fant jeg rett tannlege. Dyktig, punktlig, nøyaktig, vennlig. Kunne ikke funnet bedre. Perfekt tannlege for min del.

En veldig dyktig tannlege

Klinikk: Tannklinikk Omholt Skrevet

En åpen og hyggelig mann, som kun vil ditt eget beste. Viser forståelse og er meget dyktig innenfor sitt arbeid.