Kima Karimiha

Endodonti

Autorisasjon (2007)

Siste vurderinger av Kima Karimiha

Dyktig, trygg og behagelig tannlege

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Jeg hadde behov for å rotfylle en tann, og ble behandlet av Kima. Kima forklarte og viste meg status på tannen og hva som måtte gjøres med den før hun startet behandlingen. Under behandlingen oppdaterte hun meg jevnlig om hva hun gjorde. Forutsigbarheten var betryggende for meg. Jeg vil anbefale Kima til alle. Jeg ble møtt av en varm, beroligende, hyggelig og veldig profesjonell tannlege.

Kunnskapsrik tannlege

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Veldig informativ, hyggelig og kunnskapsrik tannlege. Hadde full oversikt på alt hun gjorde. Hadde masse utstyr til enhver situasjon. Her følte man seg rett og slett helt trygg.

Den beste tannlegen jeg noengang har møtt!

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Tannlege Kima Karimiha er uten tvil den mest profesjonelle og behagelige tannlegen jeg har vært hos. Jeg er mektig imponert over hvor proff hun er.

Hun informerte underveis, var lett på labben, og gjorde rotfyllingen jeg hadde gruet meg til, til en fin og smertefri opplevelse.

Anbefales på det varmeste!

Supernøye og flink tannspesialist

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Den gode opplevelsen starter allerede med resepsjonens blide ansatte. Så inn til Tannspesialist Kima Karimihas trygge behandling. Hun informerer underveis og jeg følte meg godt ivaretatt. Aldri har jeg slappet så godt av hos en tannlege før. Hun er profesjonell!
Tusen takk for at jeg fikk hastetime hos dere. Den er verdt hver krone!

Overpriset

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Jeg synes dette stedet er ekstremt overpriset, selv til Norge å være. Nokså nedlatende og arrogant. Ikke fornøyd!