Anders Varreng

Autorisasjon (2007)

Anders Varreng Telefonnummer401 78 020401 78 0 ...
Stortorvet 5/7 1607 Fredrikstad
Anders Varreng er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Anders Varreng

Meget god

Klinikk: Anders Varreng Skrevet

Har brukt han i gjennom mange år og har fått gjort alt jeg har hatt behov for fra rotfylling, blombering og tannrens.

Fantastisk tannlege, anbefales på det varmeste!

Klinikk: Anders Varreng Skrevet

Anders Varreng er en fantastisk tannlege, faglig svært dyktig, ærlig, opptatt av kundens beste og å levere et godt resultat. Han er varm, rolig og profesjonell, og jeg føler meg veldig trygg under behandling hos han. Hos Varreng tannklinikk blir du godt ivaretatt av blide mennesker i trivelige lokaler. Gode priser. Anbefales på det varmeste!

Klinikk: Anders Varreng Skrevet

Ikke noe å anbefale for mennesker med litt tegn på tannlegeskrekk. Tror de trenger kunder desperat. Jeg gikk dit fordi jeg trengte akutt hjelp med en tann, og de har jo alltid ledig time virker det som.Forstår jo hvorfor i etterkant.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Anders Varreng Skrevet

Rolig og behagelig. Humoristisk. Faglig dyktig; gir utmerket behandling og forklarer alltid hva han gjør. Anbefales på det sterkeste om du lider av tannlegeskrekk. Han kurerte meg

Fantastisk

Klinikk: Anders Varreng Skrevet

Absolutt den beste tannlegen jeg har hatt, anbefales på det sterkeste.
Han er et herlig menneske med medlidenhet som kurerer tannlegeskrekken. faglig flink og forklarer gjerne hva han gjør. han er morsom og veldig koselig å snakke med!