Kristin Rustand

Asker Tannlegesenter (Praxis AS), Bergstien Tannlegesenter AS, Kristin Rustand Kvinne, 38 år

Autorisert 2007
Kristin Rustand er tannlege i Asker og Drammen

Klinikk

Asker Tannlegesenter (Praxis AS)

Torvveien 12, Stasjonskvartalene, inng. C 1383 Asker

Bergstien Tannlegesenter AS

Bergstien 64 3016 Drammen

Kristin Rustand

Gamle Drammensvei 250 1383 Asker

Siste vurderinger av Kristin Rustand

Fantastisk tannlege

Klinikk: Asker Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Jeg begynte hos denne tannlegen etter å ha ganske lang og variert erfaring med tannleger og tannarbeid gjennom årene, blant annet på Tannlegehøyskolen. På min vei har jeg møtt mange arrogante eller usympatiske tannleger - noe flinke, noen ikke, og jeg har møtt noen sympatiske tannleger som ikke var så flinke faglig sett (og fått slite for det senere!).
KR er imidlertid den første jeg har møtt som er utrolig flink faglig - hun gjør en grundig og knakende god jobb, samtidig som hun er utrolig hyggelig og flink på kommunikasjon og forståelsesfull. Beste tannlege jeg noengang har hatt! Nå er det faktisk slik at jeg ser frem til en tannlegetime (utrolig nok). Håper hun fortsetter som tannlege så lenge jeg lever, og flytter hun så reiser jeg dit for min tannsjekk.

Super tannlege

Klinikk: Asker Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Vært hos denne tannlegen et par ganger. Er veldig fornøyd med det faglige, samt at hun er flink til å få deg til å slappe av og føle deg vel. Veldig hyggelig å prate med.