Kristin Rustand

Odontia Asker Tannlegesenter

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Odontia Asker Tannlegesenter Prisliste

Odontia Asker Tannlegesenter Telefonnummer66 77 11 9966 77 11 ...
Torvveien 12, Stasjonskvartalene, inng. C 1383 Asker
Kristin Rustand er tannlege i Asker

Siste vurderinger av Kristin Rustand

Veldig bra!

Klinikk: Odontia Asker Tannlegesenter Skrevet

Profesjonell, effektiv og hyggelig! Har hatt Kristin nå i flere år. Har henne både for årlige sjekk og for noen større behandlinger som for eks setting av en krone. Hun gjør jobben sin veldig bra, gir alltid gode råd. Virker oppdatert i sitt yrke. Bruker de beste materialene. Det oppleves også at hun veldig engasjert i jobben sin og er interessert i pasienten. Det er en hyggelig atmosfære på tannlege sentret. Superfornøyd!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Odontia Asker Tannlegesenter Skrevet

Jeg begynte hos denne tannlegen etter å ha ganske lang og variert erfaring med tannleger og tannarbeid gjennom årene, blant annet på Tannlegehøyskolen. På min vei har jeg møtt mange arrogante eller usympatiske tannleger - noe flinke, noen ikke, og jeg har møtt noen sympatiske tannleger som ikke var så flinke faglig sett (og fått slite for det senere!).
KR er imidlertid den første jeg har møtt som er utrolig flink faglig - hun gjør en grundig og knakende god jobb, samtidig som hun er utrolig hyggelig og flink på kommunikasjon og forståelsesfull. Beste tannlege jeg noengang har hatt! Nå er det faktisk slik at jeg ser frem til en tannlegetime (utrolig nok). Håper hun fortsetter som tannlege så lenge jeg lever, og flytter hun så reiser jeg dit for min tannsjekk.

Super tannlege

Klinikk: Odontia Asker Tannlegesenter Skrevet

Vært hos denne tannlegen et par ganger. Er veldig fornøyd med det faglige, samt at hun er flink til å få deg til å slappe av og føle deg vel. Veldig hyggelig å prate med.