Alexandra Miazina

Autorisasjon (2007)

Alexandra Miazina er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Alexandra Miazina

En utrolig flott tannlege og person

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen AS Skrevet

Hun er en så fantastisk dame! Blid, omsorgsfull og du føler at du er den aller viktigste personen for henne der og da. Bryr seg om deg som både pasient og menneske. Dyktig og seriøs. Og hun tilbyr behandling som ikke nødvendigvis er det dyreste alternativet. Følger deg opp. Holder timeavtaler slik at du slipper ventetid før du kommer inn.
Trodde aldri jeg skulle si at jeg ser frem til å treffe tannlegen min. Men det gjør jeg !

Verdens dyktigste tannlege!

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen AS Skrevet

Tannlege Alexandra Miazina er den dyktigste og mest effektive tannlege jeg har møtt noensinne, og det er med årene blitt mange. Jeg og min ektefelle lider begge av alvorlig infeksjonssykdom, og har i mange år følt at tidligere tannleger vegrer seg mot å ha oss som pasienter. Tannlege Alexandra Miazina har derimot ønsket oss varmt velkommen, og virkelig tatt godt vare på oss. Tannlege Alexandra Miazina er svært dyktig, omsorgsfull, lyttende. Ser oss, tar tiden som trengs. Hun tar seg virkelig tid til hver pasient. Varm person,veldig sympatisk og forståelsesfull. Humor, det betyr også mye! Jeg er utrolig takknemlig for å ha Alexandra Miazina som vår tannlege, hun har virkelig forandret livet og smilet vårt!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen AS Skrevet

Alexandra er alltid blid, empatisk og omtenksom. Hun gir god service, har en hyggelig pris og strekker seg langt for å gi en rask time hvis man har behov for det.
Hadde aldri sluttet hos henne hvis det ikke var for at jeg skulle flytte.

Den beste tannlegen

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen AS Skrevet

Kjempe flink lege. Alltid smilende og positiv. Hun er en nydelig person, og stråler livsglede og energi.

Fantastisk hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen AS Skrevet

Alexandra Miazina kan faget sitt og er utrolig flink med tanke på smertefri behandling. Anbefaler henne på det varmeste 🙂