Alexandra Miazina

Elisabeth Aurstad Riksen

2007

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Elisabeth Aurstad Riksen Prisliste

Elisabeth Aurstad Riksen Telefonnummer22 44 86 1322 44 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bygdøy Allé 58 B 0265 Oslo
Alexandra Miazina er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Alexandra Miazina

Verdens dyktigste tannlege!

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen Skrevet

Tannlege Alexandra Miazina er den dyktigste og mest effektive tannlege jeg har møtt noensinne, og det er med årene blitt mange. Jeg og min ektefelle lider begge av alvorlig infeksjonssykdom, og har i mange år følt at tidligere tannleger vegrer seg mot å ha oss som pasienter. Tannlege Alexandra Miazina har derimot ønsket oss varmt velkommen, og virkelig tatt godt vare på oss. Tannlege Alexandra Miazina er svært dyktig, omsorgsfull, lyttende. Ser oss, tar tiden som trengs. Hun tar seg virkelig tid til hver pasient. Varm person,veldig sympatisk og forståelsesfull. Humor, det betyr også mye! Jeg er utrolig takknemlig for å ha Alexandra Miazina som vår tannlege, hun har virkelig forandret livet og smilet vårt!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen Skrevet

Alexandra er alltid blid, empatisk og omtenksom. Hun gir god service, har en hyggelig pris og strekker seg langt for å gi en rask time hvis man har behov for det.
Hadde aldri sluttet hos henne hvis det ikke var for at jeg skulle flytte.

Den beste tannlegen

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen Skrevet

Kjempe flink lege. Alltid smilende og positiv. Hun er en nydelig person, og stråler livsglede og energi.

Fantastisk hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen Skrevet

Alexandra Miazina kan faget sitt og er utrolig flink med tanke på smertefri behandling. Anbefaler henne på det varmeste 🙂

Den beste tannlege jeg har hatt!

Klinikk: Elisabeth Aurstad Riksen Skrevet

Hun er veldig flink med det hun gjør og inntrykket er hun alltid vil pasientens beste, Hun tilbyr rimelig fullverdige løsninger i stedet for de dyreste som krone. Jeg fikk emalje som topp i stedet for hel krone og sparte mange tusen kroner.
Jeg er veldig fornøyd med Alexandra.

Noe hun ikke kan for er de dårlige parkeringsmulighetene i området.