Jasna Kazazic

Jasna Kazazic

2007

Jasna Kazazic Prisliste

Jasna Kazazic Telefonnummer22 18 19 2322 18 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bentsebrugata 25 0473 Oslo
Jasna Kazazic er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Jasna Kazazic

Flinkest tannlege jeg har hatt,hyggelig,tolmodig,....

Klinikk: Jasna Kazazic Skrevet

Vil beholde gjerne denne tannlegen,det er ikke dyrt,ikke lang ventetid,fleksibil ,hvis er ikke tilstedet de andre hjelper...

Tillitsvekkende og god

Klinikk: Jasna Kazazic Skrevet

Hennes ro, og behagelige vesen kurerte min»tannlegeskrekk». Et stort pluss at hun (og kollegaen) er tannlegeinstruktører ved tannlegehøyskolen.

Tillitsfull og behagelig

Klinikk: Jasna Kazazic Skrevet

Har gått hos Jasna i flere år. Hun er grundig og svært behagelig. Har fått god oppfølging uansett hva "problemet" har vært.

Måtte dessverre bytte tannlege da vi flyttet ut av byen - min nye tannlegen hadde også lovord om henne.

Flytter jeg tilbake til byen bytter jeg tilbake på dagen!

Røskelands tannleger er de beste!

Klinikk: Jasna Kazazic Skrevet

Hun har vært utrulig hjelpsom. Jeg har hatt problemer med visdomstenne lenge. Hun gav med en henvendelse til t-høyskolen direkte, noe som var mitt i blinken for meg. Billigere og veldig god og grundig behandling. Mange andre tannleger jeg vært hos har bare ignorert problemene mine.

Var der på nytt igår og fylte to hull. Smertefritt og kjapt. Hun er flink og forteller underveis hva hun gjør. Hun er nøye men arbeider kjapt. Veldig fornøyd.

Det skal nevnes at jeg vært hos mange tannleger rundt om i Oslo men hun er en av de flinkeste.