Vidar Hammen

Tannpaléet

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

1 vurdering

Siste vurderinger av Vidar Hammen

Alltid en hyggelig opplevelse!

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Vidar er en tannlege man beholder for resten av livet. Anbefales på det sterkeste! Fantastisk service, grundig arbeid og alltid tilgjengelig ved behov.

dyktig tannlege

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Han sjekker ting grundig. Har slitt med dårlig imunnforsvar og han fulgte meg opp ved å sjekke om det hadde sammenheng med tenner/tannkjøtt. Han er flink faglig men ikke minst medmenneskelig og forsiktig under behandlinger jeg har fått. Absolutt ikke hardhendt. Jeg sliter ikke med tannlegeskrekk. Men om noen gjør hadde jeg definitivt valgt han.

Kjempedyktig

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Kjempedyktig og hyggelig tannlege. Du føler deg alltid godt mottatt og han er veldig flink om man har tannlegeskrekk. Byttet til han før jeg var så gammel at jeg ikke fikk gratis tannlege av staten lenger, og Hammen passet på at jeg visste at jeg hadde rett på gratis tannlege før han ville behandle meg. Føler alltid at han gjør det som er til mitt beste og ikke det som er best for lommeboka hans. Anbefales!

Dyktig og hyggelig

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

For noen årstiden måtte jeg bytte tannlege, noe jeg gruer meg veldig til. Jeg ble anbefalt Vidar H og dette ble en kjempe positiv opplevelse (har tannlege angst) Ble tatt godt imot av han og hans kollegaer, de var blide og imøtekommende. Føler meg godt ivaretatt både når det gjelder faglig dyktighet og mennskelig omsorg.

Dyktig og Blid.

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Som en person med sterk tannlegeskrekk kan jeg gi de varmeste anbefalinger. Tok utrolig godt vare på meg. Virker faglig dyktig og er nøye i alt han foretar seg. Alltid blid og imøtekommende