Vidar Hammen

Autorisasjon (2007)

Markens Tannlegesenter Telefonnummer38 12 00 9038 12 00 ...
Markensgate 42 4612 Kristiansand S
Vidar Hammen er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Vidar Hammen

Fantastisk Tannlege

Fikk akutt hjelp av Vidar Hammen. Tommel opp 👍

Har slitt med tannlegeskrekk men dette er den beste tannlege erfaringen jeg noen gang har hatt.

Heretter blir dette min faste tannlege. Anbefales.

Super

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Ein god tannlege som bryr seg om sine pasientar, er viljug til å gi det vesle ekstra utan ekstra kostnad. Eg har hatt mange tannlegar før, men han er definitivt den beste.

Alltid en hyggelig opplevelse!

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Vidar er en tannlege man beholder for resten av livet. Anbefales på det sterkeste! Fantastisk service, grundig arbeid og alltid tilgjengelig ved behov.

dyktig tannlege

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Han sjekker ting grundig. Har slitt med dårlig imunnforsvar og han fulgte meg opp ved å sjekke om det hadde sammenheng med tenner/tannkjøtt. Han er flink faglig men ikke minst medmenneskelig og forsiktig under behandlinger jeg har fått. Absolutt ikke hardhendt. Jeg sliter ikke med tannlegeskrekk. Men om noen gjør hadde jeg definitivt valgt han.

Kjempedyktig

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Kjempedyktig og hyggelig tannlege. Du føler deg alltid godt mottatt og han er veldig flink om man har tannlegeskrekk. Byttet til han før jeg var så gammel at jeg ikke fikk gratis tannlege av staten lenger, og Hammen passet på at jeg visste at jeg hadde rett på gratis tannlege før han ville behandle meg. Føler alltid at han gjør det som er til mitt beste og ikke det som er best for lommeboka hans. Anbefales!