Bestill time

Profilbilde av tannlege Maria Ilinskaya

Bestill time

Undersøkelse (ny pasient)
Pris: 790 kr

Komplett undersøkelse inkl. røntgen, sjekk, rens, puss og polering.

I dag 24. apr I morgen 25. apr Fre 26. apr Lør 27. apr Søn 28. apr

Om

Maria llinskaya ble uteksaminert i Bergen og fikk sin norske autorisasjon i 2012. Hun er tålmodig, faglig dyktig og gir profesjonell service med det lille ekstra. Maria har gode egenskaper som gjør at pasienten slapper av og føler seg ivaretatt i alle situasjoner. Maria har en rekker erfaringer innen estetiske odontologi, tannregulering og behandling av tannlegeskrekkpasienter.

Maria snakker både norsk, engelsk og russisk.

Autorisasjon (2012)

Maria Ilinskaya er tannlege i Bærum

Siste vurderinger av Maria Ilinskaya

Fem stjerner!

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Maria er en veldig dyktig tannlege, og er flink til å fortelle og forklare hva som må gjøres og hvorfor. Hun er veldig behagelig å ha med å gjøre. Anbefales på det sterkeste, også for personer som er urolig for tannlegebesøk.

Profesjonell og veldig hyggelig

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Her føler man seg virkelig velkommen og godt ivaretatt. Profesjonell service med det lille ekstra. God forklaring om undersøkelse og stort engasjement for faget, i mitt tilfelle Maria, gjør at å gå til tannlegen blir en glede. Konkurransedyktig prisvnivå. Anbefales på det varmeste!

Beste tannlege i verden

Klinikk: Fornebu Tannlegesenter Skrevet

Maria er min faste tannlege og er en drøm å gå til. Alltid godt humør, alltid informativ, tålmodig og svært faglig dyktig. Jeg føler vi har et godt samarbeid om hvordan tannlegebesøkene og veien fremover skal bli best mulig for meg. Det er fint og betryggende når man er litt nervøs hos tannlegen. Hun er også veldig informativ angående priser og behandling, så her kom det ingen overraskelser. Anbefales på det sterkeste!

Maria er søt og koselig !

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

men, Oslo tannlegesenter er ikke stedet der du går hvis du skulle skulle "mangle" noen tenner, første besøk er kjempefint, forklarte at jeg hadde skrekk men hun "glemte" dette tidvis og måtte gi beskjed om dette, noe hardhent også. At de nye tennene blir borte i posten (når de reklamerer på nettet at de har egen tekniker, "men han kan ikke gjøre alt"..........) At man heller ikke bruker riktige koder ovenfor Helfo er helt håpløst. Så hvis du skal ha nye tenner, styr unna, det tar mye lenger tid enn de prøver å inbilde deg. Her er du ikke deg selv, men "dattera til Oluf"....

Dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har operert ut en tann hos henne, og det var en veldig god opplevelse. Jeg følte meg trygg og ivaretatt. Maria er veldig faglig dyktig, og samtidig mild og tålmodig som tannlege. Siden jeg er litt redd i tannlegestolen, forklarer hun alt hun skal gjøre før hun gjør det. Og det fungerer veldig fint. Hun spør flere ganger om det går bra, og er veldig rolig og behagelig. Anbefaler denne tannlegen på det varmeste.