Kristin Grytten

Oris Dental Madla Prisliste

Siste vurderinger av Kristin Grytten

Vennlig, profesjonell, svært dyktig

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Jeg har gått til henne noen år, etter å ha bodd i utlandet i mange år. Hun er alltid smilende, og fremstår rolig og avslappet. Assistenten hennes er også slik. Ser andre har har påpekt at hun og assistenten snakker sammen mens de jobber - ja, de gjør det, men jeg synes det er helt greit - skal jeg liksom snakke mens jeg ligger med munnen full av plast og instrumenter? :p det er avslappende å høre småprat når man selv er nervøs, synes jeg.
Hun har "gode hender" - dvs flink i yrket sitt, varsom og forsiktig, og opptatt av at pasienten ikke har vondt. Jeg har anbefalt henne til flere, og vil fortsette med dette. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og har blitt behandlet flere ganger av Kristin. Jeg har alltid vært fornøyd med Kristin, hun forklarer meg veldig godt hva hun skal gjøre, er alltid nøyaktig og forsiktig. hun er flink til å kommunisere med sånne som meg :-) Jeg har vært gjennom mange tannleger og Kristin er definitivt den beste jeg har truffet.

Ikke fornøyd

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Mange ting som må gjøres på nytt. Fyllinger detter ut osv.
Må stadig få vurdering fra andre på tsmg. så hun virker litt usikker

Viser stor respekt for pasienten

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Kristin er imøtekommende og blid, og er svært beroligende for pasienter som meg som ikke liker å gå til tannlegen. Veldig godt fornøyd!

Viser ikke respekt til pasienten.

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Hun og tannlege-assisten snakker sammen om vær og vind mens de utfører behandlingen. Synes det er upassende oppførsel. Ellers sa hun til meg at jeg hadde et lite hull men kunne avvente litt. Tror hun at hullet ble kurert av seg selv eller? jeg byttet til ny tannlege rett etterpå.