Kristin Grytten

Autorisasjon (2003)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Madla Telefonnummer51 59 70 0051 59 70 ...
Madlamarkveien 2a 4041 Hafrsfjord
Kristin Grytten er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Kristin Grytten

Lite hjelpsom

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Gikk til tannlegen etter å ha mistet en del av en tann og hadde en del ubehag i forhold til dette. Fikk beskjed om at dette ikke var tilfelle, men at en annen tann måtte rotfylles. I tillegg til at jeg ikke fikk hjelp med problemet mitt måtte jeg betale ekstra høy pris fordi det ble satt som en "akutt time", noe jeg i utgangspunktet ikke ønsket.

Har i ettertid gått til en annen tannlege som kunne tydelig se at tannen manglet 1 mm, og fikset dette. Den andre tannen måtte foreløpig ikke rotfylles.

Proff og imøtekommende

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Var innom for rutinemessig sjekk. God kommunikasjon, oppmerksom på hvordan jeg hadde det underveis i behandlingen. Strålende fornøyd med tannlege og assistent

Vennlig, profesjonell, svært dyktig

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Jeg har gått til henne noen år, etter å ha bodd i utlandet i mange år. Hun er alltid smilende, og fremstår rolig og avslappet. Assistenten hennes er også slik. Ser andre har har påpekt at hun og assistenten snakker sammen mens de jobber - ja, de gjør det, men jeg synes det er helt greit - skal jeg liksom snakke mens jeg ligger med munnen full av plast og instrumenter? :p det er avslappende å høre småprat når man selv er nervøs, synes jeg.
Hun har "gode hender" - dvs flink i yrket sitt, varsom og forsiktig, og opptatt av at pasienten ikke har vondt. Jeg har anbefalt henne til flere, og vil fortsette med dette. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og har blitt behandlet flere ganger av Kristin. Jeg har alltid vært fornøyd med Kristin, hun forklarer meg veldig godt hva hun skal gjøre, er alltid nøyaktig og forsiktig. hun er flink til å kommunisere med sånne som meg :-) Jeg har vært gjennom mange tannleger og Kristin er definitivt den beste jeg har truffet.

Viser stor respekt for pasienten

Klinikk: Oris Dental Madla Skrevet

Kristin er imøtekommende og blid, og er svært beroligende for pasienter som meg som ikke liker å gå til tannlegen. Veldig godt fornøyd!