Kristine Marie Utne

Bendvold Tannlegesenter AS Prisliste

Siste vurderinger av Kristine Marie Utne

Fantastisk

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

Kan ikke få fullrost denne tannlegen godt nok. Med tannlegeskrekk ble man behandlet pent. Og i dag har jeg ikke det. Man fikk liketil vurderinger og man har fått mer enn enn noen plass. Forsiktigheten er stor. Når implantat må til så gjøres det på en skånsom måte og tar å forbereder en på alle måter også hva det koster psykisk å ikke selv ha egne tenner lengre. Det er bare så glad for å ha fått plass her. Etter mange år med slit har vi fått ekstremt godt hjelp. Og alltid et smil på lur. Og ikke minst beroligende effekt på en. Og lett å snakke med. Beste som har hent oss.

Kristiansands beste tannlege!

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

Blir alltid tatt godt i mot!
Blid og hyggelig kompinert med en fantastisk kunnskap og interesse for faget.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

En tannlege jeg opplever som veldig imøtekommende. Jeg følte meg godt ivaretatt og setter pris på at hun har en informerende, forklarende og forsiktig tilnærming. Hun klarte å gjøre tannlegebesøket mitt til en god opplevelse, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet av behandlingen! :)

Flink, rask og hyggelig!

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

Effektiv og du føler deg godt ivaretatt som pasient.
Hadde tidligere tannlegeskrekk, borte etter bytte av tannlege.
Anbefales virkelig!

Sympatisk og flink tannlege

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

Hele vår familie bruker henne og vi er kjempefornøyd. Hun tar seg tid, forklarer, har ett sympatisk vesen, virker flink tannlege teknisk og lytter når en innimellom klarer å få ut noen forståelige ord mellom alle instrumentene i munnen:), samtidig som hun har ett profesjonelt vesen som viser kunnskap(og det gir iallefall meg tillit). Og om noe er galt får en time veldig fort på Bendvold tannlegesenter. Kollegene er også hyggelige samt tannlege sekretærene. Og prismessig er de helt normale.