Kristine Marie Utne

2003

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Bendvold Tannlegesenter AS Prisliste

Bendvold Tannlegesenter AS Telefonnummer38 12 98 8838 12 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S
Kristine Marie Utne er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Kristine Marie Utne

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

Første gang jeg faktisk har hatt det gøy under en tannlegetime, Kristine gir en trygghet og går nøye igjennom det hun gjør. Assistentene og alt var kjempe, følte meg skikkelig velkommen. Jeg har funnet fast tannlege.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

Emaptisk, imøtekommende og veldig behagelig tannlege. Forklarte alt hun gjorde og hvorfor. Hadde en generell undersøkelse, og fikk trekt visdomstann selv om dette ikke var avtalt på forhånd.

Fantastisk

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

Kan ikke få fullrost denne tannlegen godt nok. Med tannlegeskrekk ble man behandlet pent. Og i dag har jeg ikke det. Man fikk liketil vurderinger og man har fått mer enn enn noen plass. Forsiktigheten er stor. Når implantat må til så gjøres det på en skånsom måte og tar å forbereder en på alle måter også hva det koster psykisk å ikke selv ha egne tenner lengre. Det er bare så glad for å ha fått plass her. Etter mange år med slit har vi fått ekstremt godt hjelp. Og alltid et smil på lur. Og ikke minst beroligende effekt på en. Og lett å snakke med. Beste som har hent oss.

Kristiansands beste tannlege!

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

Blir alltid tatt godt i mot!
Blid og hyggelig kompinert med en fantastisk kunnskap og interesse for faget.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Bendvold Tannlegesenter AS Skrevet

En tannlege jeg opplever som veldig imøtekommende. Jeg følte meg godt ivaretatt og setter pris på at hun har en informerende, forklarende og forsiktig tilnærming. Hun klarte å gjøre tannlegebesøket mitt til en god opplevelse, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet av behandlingen! :)