Kristine Marie Utne

Autorisasjon (2003)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Elvebredden Tannlegesenter Telefonnummer38 09 27 0038 09 27 ...
Nedre Lunds Vei 1 4630 Kristiansand S
Kristine Marie Utne er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Kristine Marie Utne

Beste tannlegen

Klinikk: Elvebredden Tannlegesenter Skrevet

Kjempefornøyd! Nøye, forsiktig, hyggelig og dyktig. Tannlegetime er ikke noe å grue seg for lenger :) alltid smil og koselige samtaler, nesten så du glemmer at du faktisk er hos tannlegen.
Anbefales!

One of a kind

Klinikk: Elvebredden Tannlegesenter Skrevet

Having traveled and lived all over the world, I can honestly say that to date Dr. Utne is the best dentist I have had. She is professional and very good at explaining what needs to be done and how it can be done in the most comfortable way possible. I give her my best recommendations!

Super tannlege!

Klinikk: Colosseum Tannlege Kristiansand Vestre 4. etasje Skrevet

Med dyp frykt og dårlige erfaringer ble jeg tatt så godt vare på. Hun er dyktig, trygg og veldig koselig. Jeg følte meg rolig og har endret mitt syn på en hel yrkesgruppe! Ikke redd mer, og jeg har fått en ny fast tannlege. Prismessig helt ok. Tusen takk!

Trygg tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Kristiansand Vestre 4. etasje Skrevet

Kristine er en meget dyktig, trygg og nøye tannlege. Har trukket to visdomstenner ved separate besøk samt hatt en generell undersøkelse. Hun er livlig og får deg til å slappe av i tannlegestolen. Flink til å forklare hva hun gjør og hvorfor. Kristine oppfyller alle de kravene jeg har til en tannlege - pluss enda litt til. Jeg har funnet min faste tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Colosseum Tannlege Kristiansand Vestre 4. etasje Skrevet

Første gang jeg faktisk har hatt det gøy under en tannlegetime, Kristine gir en trygghet og går nøye igjennom det hun gjør. Assistentene og alt var kjempe, følte meg skikkelig velkommen. Jeg har funnet fast tannlege.