Anders Theodorsen

Anders Theodorsen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Anders Theodorsen

Generelt dårlig

Klinikk: Laguneparken Tannklinikk Skrevet

Både praksisen (noen resepsjonister som deles på flere tannleger) og Anders selv er langt under gjennomsnittet for Bergen. Sier du nei takk til automatisk innkalling (fordi du skal skifte tannlege) så får du innkalling likevel (som ender opp i blokkerte SPAM-meldinger på Android og har flere skrivefeil, inkludert i Anders sitt eget etternavn), og så sender de faktura når du ikke møtte opp til en innkalling du aldri bad om og aldri mottok (hvem sjekker blokkerte/SPAM regelmessig?), som de igjen truer med å sende til innkasso.

Flink og effektiv

Klinikk: Laguneparken Tannklinikk Skrevet

Er fornøyd med tannlegebesøket etter noen ganger her, er nøye og effektiv og veldig lett å kommunisere med. Kjenner meg godt ivaretatt og han er løsningsorientert.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Anders Theodorsen Skrevet

Proff og behagelig behandling. Har hatt mye problemer med svake tenner, inkludert rotfylling og implantat. Theodorsen har behandlet dette på en proff måte, uten smerter (!), og alltid med god informasjon underveis.

Hyggelig og effektiv

Klinikk: Anders Theodorsen Skrevet

Første gang hos denne tannlegen. Var inne for å ta et lite hull og få en fylling i dette.

Valgte å gjøre det uten bedøvelse, men fikk beskjed om at det kunne jeg få dersom det ble behov. Han jobbet effektivt og fortalte meg underveis hva som ble gjort. Det ble ikke behov for bedøvelse.

Besøket var fort unnagjort og kan ikke i ettertid merke at tannen har vært behandlet. Jeg kommer til å fortsette å gå hit.

Fine lokaler og vennlige ansatte.