Helen Blindheim Svenøy

Nedre Rommen 5 C 0988 Oslo

Siste vurderinger av Helen Blindheim Svenøy

Tommel opp

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Fine lokaler, og Helen var en meget behagelig og dyktig tannlege. Aldri likt tannlegebesøk, men hos henne var det null stress. Blid,hyggelig og proff

Flink og hyggelig

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Virket faglig flink og gav tillit. Presis og imøtekommende. Gav god informasjon og det virket også som det var hyggelige folk blant de andre ansatte.

Utvilsomt den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Jeg var utfor en ulykke med en bowlingkule for noen år tilbake og det har vært tidkrevende, mye smerte og mye penger involvert i det.

Jeg har vært til undersøkelse hos noen tannleger opp igjennom før jeg endelig hadde råd til å få fikset opp alt, det innebar krone på begge fortennene, en rotfylling og 5 hull (fordi jeg ikke har hatt en ordentlig undersøkelse av alle tennene på mange år).
Det var da Helen som fikk den jobben å det angrer jeg ikke et sekund på! Har nå fantastisk fine fortenner og det er takket være henne! :-)

Rolig og hyggelig

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Er fornøyd med Helen. Hun er rolig og behagelig. Det hjelper for en med tannlegeskrekk.

Behagelig og proffesjonelt

Klinikk: Rommen Tannlegesenter Skrevet

Nytt besøk hos Helen og føler meg som alltid godt ivaretatt. Klare vurderinger og prisoverslag for videre behandling.