Ragnhild Hesla Breie

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Ragnhild Hesla Breie er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Ragnhild Hesla Breie

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Ragnhild kan absolutt anbefales. Det gjør jeg til alle som er på jakt etter en ny tannlege. Hun er flink til å forklare hva hun gjør, og det går alltid smertefritt for seg. Hun er også utrolig hyggelig, og plutselig er det ikke så skummelt å gå til tannlegen lenger. Det er en lettelse!

Beste tannlegen jeg har brukt

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Veldig flink faglig, men også spesielt flink til å skape tillit, forstå behov og komme med løsninger. Jeg har alltid blitt tatt godt imot og fått god behandling.

Snilleste tannlegen

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Etter som voksen har jeg gått 26 år uten å være hos tannlegen... Byporten tannklinikk er superbra på alle måter, har vært hos flere tannleger der. Ragnhild er min faste tannlege, og hun gir excellent+ hjelp når jeg er der årlig og ved behov. Veldig forsiktig uten smerte ordner hun så tennene er bra enten det gjelder årlig kontroll eller akutte behov. Om du har tannlegeskrekk er Ragnhild den du skal gå til. Fortell henne med en gang situasjonen, og hun skjønner tegninga. Nå er jeg aldri lenger så veldig redd for å komme til tannlegen. Om jeg må rotfylle en gang til vil Byporten tannklinikk og Ragnhild være førstevalget. Har ikke benyttet andre tannklinikker enn Byporten i mitt voksne liv. Å velge tannlege handler sist om pris, mest om kvalitet og menneskelighet. Ragnhild er unik.

Enestående tannlege!

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

For meg en ny tannlege som virkelig har pasienten i fokus. Svært god opplevelse. Effektiv, etter min oppfatning rimelig,og dyktig.

God ved tannlegeskrekk!

Klinikk: Byporten Tannklinikk Skrevet

Ragnhild er en behagelig og dyktig tannlege. Hun er spesielt god ved tannlegeskrekk og er flink å ta hensyn og høre på pasienten.