Synnøve Lindseth

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Synnøve Lindseth er tannlege i Voss

Siste vurderinger av Synnøve Lindseth

Endeleg har eg funne ein tannlege eg trivst med

Klinikk: Synnøve Lindseth Skrevet

Eg har gått til tannlege Lindseth sidan ho starta på Voss, og eg er svært nøgd.

Tidlegare var det alltid med ein klump i magen eg gjekk til tannlegen, men no går eg med glede til tannlege ein gong i året. Tannlegane eg har hatt tidlegare har vore veldig "harde på handa", men no opplever eg roleg og skånsom behandling som gjer at eg kan slappa av.

Anbefaler definitivt denne tannlegen!

Svært bra

Klinikk: Synnøve Lindseth Skrevet

Jeg opplevde tannlegen som effektiv, skånsom og informativ. Hun var veldig hjelpsom og virker proff. Kan absolutt anbefales!

Tannlegeskrekk

Klinikk: Synnøve Lindseth Skrevet

Som en med veldig høy tannlegeskrekk er det aldri gøy å gå til tannlege. Jeg prøver alltid å holde meg positiv og tenke det beste. Følte meg forholdsvis trygg da jeg ble møtt med ett smil når personalet kom ut for å fortelle meg at tannlegen snart var klar til å ta meg imot. Derimot når tannlegen kom ble jeg møtt med ett stygt blikk. Føler virkelig ikke at jeg vart på noen vis respektert. Var inne i tannlege stolen i maks 5 minutter, der jeg viste klart at jeg hadde veldig vondt imens hun holdt på i munnen min, men tannlegen ga meg verken en pause eller spurte om jeg ville ha bedøvelse. Kort summert; jeg sitter nå igjen med enda verre tannlegeskrekk enn jeg noen gang har hatt og håper virkelig at ingen andre blir behandlet på denne måten.

Positivt;
- Fint og rent tannlegekontor