Mats Sørensen

Autorisasjon (2009)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Narvik Telefonnummer76 94 15 5176 94 15 ...
Dronningens gate 23 8514 Narvik
Mats Sørensen er tannlege i Narvik

Siste vurderinger av Mats Sørensen

Tryggeste tannlegen!

Klinikk: Tannlegene Tommy og Mats Skrevet

Har helt forferdelig tannlegeskrekk, og har måttet kirurgisk fjerne 2 visdomstenner i underkjeven. Den første for 4 år siden, og den andre nylig. Det som fikk meg til å velge Mats på nytt var at jeg ble så godt tatt imot, fra første samtale med damene i resepsjonen, til jeg ankom og lå i stolen for å ta tanna. Herlig atmosfære og gjennomgående profesjonalitet fra alle ansatte på klinikken! De vier full forståelse for at man er nervøs, og er bare utrolig betryggende på at «alt skal gå bra». Mats smiler alltid og viser at han har full kontroll, og du føler deg i de beste hender, selv hvor urolig du er. De jobber effektivt, og det hele er over på kort tid. Oppfølgingen i etterkant har også vært suveren, og over all forventning. Har du tannlegeskrekk, eller er urolig for å ta visdomstennene, gå hit, det er verdt hvert eneste øre og vel så det!

Helt fantastisk flink tannlege. Snudde min ekstreme tannlegeskrekk iløpet av noen få ganger hos Mats.

Klinikk: Tannlegene Tommy og Mats Skrevet

Jeg har en sykdom som gjør at jeg får mye betennelse i tenner og må derfor ofte både trekke tenner,rotfylle og gjerne amputasjoner i forhold til dette. Å de var utrolig snar å fortelle at jeg pga sykdom får godskrevet en del av tannlege utgifter,noe som er fantastisk da jeg må dit hver 3 mnd.
Fantastisk flott gjeng som jobber som ett team ilag.

Anbefales!

Klinikk: Tannlegene Tommy og Mats Skrevet

Behagelig, morsom og proff tannlege! Mitt snev av tannlegeskrekk er kurert!

Kjempeflink

Klinikk: Tannlegene Tommy og Mats Skrevet

En flink tannlege som jeg vil anbefale andre som trenger tannlegehjelp. Jobber raskt og gjør en god jobb.