Vimalan Ketharanathan

Vimalan Ketharanathan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Vimalan Ketharanathan

Tannlegebesøket hos Veitvet Senter Tannklinikk

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Meget flink tannlege som er nøye, forklarer godt hva som skal skje under behandlingen og man føler seg alltid velkommen. Prisemssig er det heller ingen ting å utsette på denne klinikken. Kan absolutt anbefales.

Tannlegen er profesjonell og fornuftige priser.

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg har fått en veldig bra behandling hos ham.Jeg anbefaler til andre som jeg kjenner.Det veldig lett å få time hos ham og prisen er rimeligere i forhold til andre steder.

TOPP TANNLEGE !!!

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Jeg og min kone har brukt Vimalan som vår tannlege noen år, og vi er strålende fornøyd! Han er hyggelig, og så langt vi kan forstå faglig flink. Han er lett å kontakte, svarer raskt, informerer nøye hva han gjør, og ikke minst er han billig, fordi han ikke bruker penger unødig på flotte kontorer og ansatte hjelpere! Karakter 5* på en skala til 5...

Fantastisk tannlege

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Veldig flink tannlege som kan faget sitt godt. Jeg informerte om at jeg var litt nervøs, og han tok seg god til til å forklare og beroliget meg veldig. Han ga gode råd uten å være nedlatende eller "kjeftete". Kommer absolutt til å dra hit igjen! At prisene er lavere enn ellers i Oslo er bare en bonus.

Veldig flink tannleget

Klinikk: Veitvet Senter Tannklinikk Skrevet

Tannlegen er høflig, imøtekommende og faglig sterk.

Arbeidet ble gjort raskt og effektivt, og gjennom hele prosessen passet han på at jeg hadde det bra.

Anbefales