Olof Niclas Crescens Berggren

Kong Rings gate 14B 3510 Hønefoss
Olof Niclas Crescens Berggren er tannlege i Ringerike

Tannlege Niclas Berggren Priser mangler

Siste vurderinger av Olof Niclas Crescens Berggren

Uten tvil den beste tannlegen!

Klinikk: Tannlege Niclas Berggren Skrevet

Dyktig, genuint opptatt av å gjøre en best mulig jobb. Har en humor som gjør at pasienten føler seg bedre etter timen enn før! Jeg har ikke tannlegeskrekk, men hadde jeg hatt det ville den vært borte etter besøk her.

Tar vare på pasienten

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Var på hytta. Fikk vondt i en tann. Rent tilfeldig fikk jeg tak i tannlege dagen etter. Trodde det var dårlig plombe. Tanna sprukket sidelengs og ved rot. Var ikke noe å spare på. Tannlegen konsulterte med annen og, å anbefale trekking liker de ei. Men på tross av fredag, andre som ventet tok Niclas seg god tid, sjekket flere ganger underveis i tanntrekkinga at bedøvelse virket, fortalte hva han gjorde. Var så dårlig tanna at måtte tas forsiktig ut for å få alt ut. Hele tiden meget profesjonelt. Fin humor i tillegg trekker opp. Totalt sett meget godt fornøyd, har en bekymring for å gå til tannlegen - dra til han, sørger for at pasienten har en så god opplevelse som mulig.

virker ordentelig

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Det jeg har sett av han til nå er at han virker seriøs...............

Menneskelig og vennlig

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Mitt inntrykk av min tannlege var at han er vennlig,forståelsefull
Utstrålte rolig og god energi,noe som smittet over på meg og gjorde meg glad i stedenfor redd.
Jeg har tannlegeskrekk men følte ett velbehag fra første time hos Niclas :)

Meget behagelig tannlege

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Lenge siden jeg hadde vært hos tannlegen. Jeg må si at det var en meget hyggelig opplevelse. Han var veldig flink og trygg. Virkelig en tannlege for de som har tannlegeskrekk. Jeg var som vanlig nervøs for å gå til tannlegen, men nå vet jeg at jeg ikke trenger å grue meg til neste gang. Anbefalt han til alle mine kjente og kjære.