Olga Vladimirovna Majeva

Autorisasjon (2009)

Vitalmolar AS Telefonnummer22 36 32 5022 36 32 ...
Arbeidersamfunnets plass 1 0181 Oslo
Olga Vladimirovna Majeva er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Olga Vladimirovna Majeva

Helt ok

Klinikk: Vitalmolar AS Skrevet

Olga er helt ok, men sier ikke så mye. Hun pusser og gjør det som hun skal, men opplever ikke å få så mye tilbakemeldinger på hva jeg kan gjøre bedre med tannstell.

Dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Olga Skrevet

Hun er dyktig tannlege som kan jobben sin! Jeg har vært min tannlege i noen år nå og jeg er kjempefornøyd.

Hardhendt og sur

Klinikk: Vitalmolar AS Skrevet

Gikk til Olga av praktiske grunner da jeg har kontor i samme bygg. Hun var lite imøtekommende, hardhendt og lite tillitsvekkende. Sa ingenting under hele undersøkelsen, verken om resultat av bilder eller hva hun gjorde underveis. Behandlingen var smertefull, selv om jeg ikke borret. Aldri opplevd at generell rens og fjerning av tannstein har vært ubehagelig tidligere. Kommer selvsagt ikke til å returnere.

Faglig svært dyktig tannlege

Klinikk: Vitalmolar AS Skrevet

Jeg anbefaler tannlege Majeva på det sterkeste. Erfaren og dyktig tannlege. Gjør en fantastisk jobb og helt uten smerter. I tillegg er estetikk like viktig som det faglige. Kan ikke gi mindre enn 5 stjerner! Setter også stor pris på tannpleierne Frøydis og Sargul! Takk til alle.

Ikke igjen.

Klinikk: Vitalmolar AS Skrevet

Alt for mye rot med økonomi og orden på papirer, mm. Lite til ingen vennlighet. Kommer ikke tilbake hit.