Olga Vladimirovna Majeva

Autorisasjon (2009)

Vitalmolar AS Telefonnummer22 36 32 5022 36 32 ...
Arbeidersamfunnets plass 1 0181 Oslo
Olga Vladimirovna Majeva er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Olga Vladimirovna Majeva

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Vitalmolar AS Skrevet

Har fått en god behandling hos Olga! Har aldri hatt en så god og dyktig tannlege. Hun er oppmerksom, omtenksom og veldig grundig i jobben sin. Jeg er fornøyd med den jobben hun gjorde!

Hyggelig tannlege

Klinikk: Tannlege Olga Skrevet

Majeva er en veldig flink og profesjonell tannlege. Jeg har fått behagelig og grundig behandling, og god oppfølging. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Bytter aldri tannlege!

Klinikk: Vitalmolar AS Skrevet

Olga Majeva er en først og fremst en veldig dyktig tannlege. Hun er dessuten veldig hyggelig og snill og passer ekstra på de som føler ubehag. Har gått til henne i mange år nå. Bytter ikke! :-)

Dyktig og snill tannlege

Klinikk: Vitalmolar AS Skrevet

Olga har vært min faste tannlege i de siste årene. Hun er alltid hyggelig og imøtekommende. I tillegg er hun veldig flink i faget sitt, og hun får meg til å slappe godt av i stolen underveis. Lokalene er også lyse og hyggelige. Frøydis som har jobbet der i mange år, tar alle godt imot. Anbefales!

Meget fornøyd!

Klinikk: Vitalmolar AS Skrevet

Har nå gått til Olga i et par år og er veldig fornøyd. Hun er smilende, imøtekommende og skaper en god atmosfære for meg som har litt tannlegeskrekk. Har blant annet fikset en eldre tannskade som andre tannleger ikke har kunnet hjelpe med tidligere, og det med et veldig estetisk og harmonisk flott resultat. Lokalene har blitt veldig fine etter renovering og utstyret fremstår som nytt. Veldig konkurransedyktig på pris også! Kan anbefale Olga:)