Olga Vladimirovna Majeva

Vitalmolar AS

2009

Vitalmolar AS Priser mangler

Vitalmolar AS Telefonnummer22 60 60 3022 60 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Arbeidersamfunnets plass 1 0181 Oslo
Olga Vladimirovna Majeva er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Olga Vladimirovna Majeva

Faglig svært dyktig tannlege

Klinikk: Vitalmolar AS Skrevet

Jeg anbefaler tannlege Majeva på det sterkeste. Erfaren og dyktig tannlege. Gjør en fantastisk jobb og helt uten smerter. I tillegg er estetikk like viktig som det faglige. Kan ikke gi mindre enn 5 stjerner! Setter også stor pris på tannpleierne Frøydis og Sargul! Takk til alle.

Ikke igjen.

Klinikk: Vitalmolar AS Skrevet

Alt for mye rot med økonomi og orden på papirer, mm. Lite til ingen vennlighet. Kommer ikke tilbake hit.

Pasientens behov i fokus!

Klinikk: Bogstadveien Tannklinikk Skrevet

Jeg er nok på grensen til å ha tannlegeskrekk. Jeg har imidlertid fått den beste oppfølging jeg kan ønske meg. Dette ble nok en gang bevist nylig da jeg for et par uker siden måtte operere ut en visdomstann. Heia Bogstadveien tannklinikk!!!

tannlegen min 3 år i Oslo

Klinikk: Bogstadveien Tannklinikk Skrevet

Veldig hyggelig tannlege som er kunnskapsrik og behandler kunder med respekt.

Hardhendt

Klinikk: Bogstadveien Tannklinikk Skrevet

Hyggelig dame, men ganske hardhendt (klemmer leppene mot tennene, sånn at det gjør litt vondt). Fikk en rotfylling som ble feil satt, slik at den gikk under rotspissen. Det medførte at jeg måtte trekke tanna og sette inn ny. Det vil koste meg ca 30 000 kr. Jeg har nå bytta tannlege.