Shilpi Midha

Shilpi Midha er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Shilpi Midha

Meget godt fornøyd.

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Hun er profesjonell og ser sine pasienter. Gir gode råd. Har aldri tidligere opplevd en tannlege som hele tiden forteller hva hun gjør, hvor lang tid det vil ta, hele tiden spør om det går bra. Hun framstår som deltakende og opptatt av deg som pasient.

Supert!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Har vært hos Shilpi nå i en årrekke og det er fantastisk hvordan hun følger opp. Har også fått lagt en gullfylling på hennes anbefaling - som fungerer utmerket.
Superfornøyd!

Fantastisk

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Jeg kom til henne med tannlegeskrekk i ryggsekken fra barndommen.
Hun er i ferd med å kurere dette og har gitt meg tro på tannlegetjenesten igjen. Er du i samme situasjon, tror jeg hun og hennes kollegaer kan være verdt et besøk.

NB vet det kan kreves en del av personer med "tannlegeskrekk" men prøv å se om du får det gjort. Hun har også den mest behagelige stemmen du trenger.

Dyktig og sympatisk tannlege!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Shilpi er en utrolig dyktig og effektiv tannlege. Hun forklarer godt underveis og vekker tillit til at du er i trygge hender. For de som har tannlegeskrekk så er hun er unikum! Hun går varsomt frem og er ekstremt opptatt av at pasienten skal ha det så behagelig som mulig. Jeg gir henne mine beste anbefalinger!

Shilpi anbefales på det sterkeste!

Klinikk: Tannakutten – Oslo Private Tannlegevakt Skrevet

Shilpi er en nydelig person og tannlege. Jeg begynte å gå til henne for over 8 år siden etter anbefalinger fra min søster, og kommer ikke til å bytte. Hun er rett og slett en fantastisk tannlege! Hun forklarer hele tiden underveis, hun sørger for at du aldri må oppleve mer smerte enn nødvendig. Og jeg vet hva jeg snakker om - hun har blant annet trukket 2 av mine visdomstenner med laaange røtter og har foretatt 2 stk rotfyllinger. I tillegg er Shilpi alltid blid, søt og gjør alt hun kan for å sørge for at pasienten føler seg trygg.
Hun er rett og slett fantastisk og jeg anbefaler henne på det aller sterkeste!