Shilpi Midha

Tannakutten, Vestre Aker Tannklinikk

2003

Tannakutten Priser mangler
Vestre Aker Tannklinikk Prisliste

Tannakutten Telefonnummer815 00 345815 00 3 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Vestre Aker Tannklinikk Telefonnummer23 25 15 6023 25 15 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vækerøveien 205 A 0751 Oslo
Shilpi Midha er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Shilpi Midha

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannakutten Skrevet

Har gått til Shilpi et par år nå og det er like fantastisk hver gang. Hun er rolig og utrolig fagdyktig, og tar seg god tid til å forklare og høre på hva du har å si.

Har operert 3 av mine 4 visdomstenner hun henne, helt smertefritt og strålende fornøyd med det.

I resepsjonen møter man på mange hyggelige mennesker som tar det godt i mot! I tilleg får man som oftest time veldig raskt som er et STORT pluss i en travel hverdag, hvor tann smerter skulle komme brått på!

Anbefaler dette tannlege kontoret på det sterkeste!

Meget godt fornøyd.

Klinikk: Tannakutten Skrevet

Hun er profesjonell og ser sine pasienter. Gir gode råd. Har aldri tidligere opplevd en tannlege som hele tiden forteller hva hun gjør, hvor lang tid det vil ta, hele tiden spør om det går bra. Hun framstår som deltakende og opptatt av deg som pasient.

Supert!

Klinikk: Tannakutten Skrevet

Har vært hos Shilpi nå i en årrekke og det er fantastisk hvordan hun følger opp. Har også fått lagt en gullfylling på hennes anbefaling - som fungerer utmerket.
Superfornøyd!

Fantastisk

Klinikk: Tannakutten Skrevet

Jeg kom til henne med tannlegeskrekk i ryggsekken fra barndommen.
Hun er i ferd med å kurere dette og har gitt meg tro på tannlegetjenesten igjen. Er du i samme situasjon, tror jeg hun og hennes kollegaer kan være verdt et besøk.

NB vet det kan kreves en del av personer med "tannlegeskrekk" men prøv å se om du får det gjort. Hun har også den mest behagelige stemmen du trenger.

Dyktig og sympatisk tannlege!

Klinikk: Tannakutten Skrevet

Shilpi er en utrolig dyktig og effektiv tannlege. Hun forklarer godt underveis og vekker tillit til at du er i trygge hender. For de som har tannlegeskrekk så er hun er unikum! Hun går varsomt frem og er ekstremt opptatt av at pasienten skal ha det så behagelig som mulig. Jeg gir henne mine beste anbefalinger!