Agnieszka Aleksandra Nordhagen

Agnieszka Aleksandra Nordhagen, Fredrikstad Private Tannhelsesenter Kvinne, 39 år

Autorisert 2004
Agnieszka Aleksandra Nordhagen er tannlege i Fredrikstad

Klinikk

Agnieszka Aleksandra Nordhagen

Fredrikstad Private Tannhelsesenter Farmanns Gate 2 1607 Fredrikstad

Fredrikstad Private Tannhelsesenter

Farmansgate 2 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Agnieszka Aleksandra Nordhagen

Meget meget dyktig tannlege!! Den beste tannlegen i hele Østfold!!

Klinikk: Agnieszka Aleksandra Nordhagen Skrevet

Har fått akuttbehandling!! Dyktig tannlege med et vakkert smil om munnen! Veldig rolig og hyggelig. Hennes rolige stemmen gjør at all tannlegeskrekken forsvinner for godt. Anbefales på det sterkeste! Meget fornøyd!

Jeg opplever henne som ekstremt faglig dyktig. Hun har et rolig vesen og man kan knapt kjenne at hun "er inne i munnen".

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

I tillegg har de mange ulike spesialister under samme tak. De forskjellige tannlegene og kirurger samarbeider godt og spesialsyr opplegg tilpasset pasienten. Lokalene og utstyr er nytt og fresht, og man tenker at dette vil gjøre prisen høyere, men det stemmer ikke. De har gode priser! Jeg kommer aldri til å bytte tannlege!

Lett på hånden

Klinikk: Agnieszka Aleksandra Nordhagen Skrevet

En dame med ro i arbeidet hun bedriver. Flink til og forklare hva som blir gjort underveis. Klinikken ligger greit til i sentrum og har egen parkering for pasientene.

Dyktig

Klinikk: Agnieszka Aleksandra Nordhagen Skrevet

Bra beliggenhet med gratis parkering og nærme offentlig kommunikasjon. Serviceinnstilte medarbeidere.
En meget dyktig tannlege.
Anbefales på det varmeste.

Meget dyktig tannlege!

Klinikk: Agnieszka Aleksandra Nordhagen Skrevet

Hun har vært min tannlege i flere år (etter at min gamle, faste tannlege pensjonerte seg). Jeg har vært hos henne senest i dag. Hun er kjempehyggelig og svært flink!

Anbefales på det varmeste!

:-)