Bestill time

Pris: 790 kr

Undersøkelse,røntgen, rens og AirFlow 790,-

I dag 26. apr I morgen 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr Tir 30. apr

Om

Anielka ble uteksaminert fra Universitetet i Oslo i 2006. Hun utfører alle typer almenpraktiserende behandlinger i tillegg til at hun i 2022 tok eksamen og fikk godkjenning innen implantatprotetikk. Anielka er også godkjent Invisalign behandler.

Autorisasjon (2006)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Anielka Castrillo er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Anielka Castrillo

Koselig tannlege og svært nøyaktig

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Jeg leste kommentarene om Anielka, og ville prøve henne fordi hun hadde fått så gode anbefalinger. Og dette stemte fullt og helt! Veldig hyggelig og tok seg god tid. Jeg har aldri fått en så nøyaktig tannrens og puss, føltes som jeg hadde fått nye tenner etterpå! Anbefales!!!

Den beste tannlegen noensinne

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Jeg ble anbefalt av en venn å bytte tannlege til Anielka på GHus Tannlege, både grunnet at hun skulle være så dyktig og at prisene var nesten halvparten av hva andre tok. Det er en av de beste avgjørelser jeg har tatt. Kommer aldri til å bytte tannlege igjen. Tannlegeskrekken er helt borte.

Så hyggelig, dyktig og ikke minst billig.

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Jeg måtte omsider til tannlegen og ble anbefalt å gå til Anielka hos Ghus Tannlegekontor. Hun var så hyggelig og fikk meg til å føle meg så komfortabel så det går an å bli i en tannlegestol, og så var det utrolig billig. Under halve prisen av andre steder jeg har vært tidligere!

En flott tannlege

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Jeg har gått hos Anielka Castrillo i 5-6 år. Før henne har jeg siktet inn på tannleger som tilbød lave priser og der kvalitet var god. Men POFF så var de vekk. Anielka er ekstremt kvalitetsbevisst samt prisbevisst. Hun kan nok være litt hard og overeffektiv på de mest ekstremt vanskelige oppgaver, men hun er og blir usedvanlig dyktig -- og veldig lav på pris. Jeg skifter selvsagt ikke denne min tannlege, selv om jeg etterhvert har flyttet et godt stykke unna. Hun er praktfull.

Dyktig og nøyaktig!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegesenter Skrevet

Bedre tannlege skal man lete lenge etter! Hyggelig, kunnskapsrik og ikke minst veldig nøye i arbeidet sitt.Jeg kan absolutt anbefale Anielka!