Anielka Virginia Castrillo Salvador

Schleppegrells Gate 32 0556 Oslo

Siste vurderinger av Anielka Virginia Castrillo Salvador

Den beste tannlegen noensinne

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Jeg ble anbefalt av en venn å bytte tannlege til Anielka på GHus Tannlege, både grunnet at hun skulle være så dyktig og at prisene var nesten halvparten av hva andre tok. Det er en av de beste avgjørelser jeg har tatt. Kommer aldri til å bytte tannlege igjen. Tannlegeskrekken er helt borte.

Så hyggelig, dyktig og ikke minst billig.

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Jeg måtte omsider til tannlegen og ble anbefalt å gå til Anielka hos Ghus Tannlegekontor. Hun var så hyggelig og fikk meg til å føle meg så komfortabel så det går an å bli i en tannlegestol, og så var det utrolig billig. Under halve prisen av andre steder jeg har vært tidligere!

En flott tannlege

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Jeg har gått hos Anielka Castrillo i 5-6 år. Før henne har jeg siktet inn på tannleger som tilbød lave priser og der kvalitet var god. Men POFF så var de vekk. Anielka er ekstremt kvalitetsbevisst samt prisbevisst. Hun kan nok være litt hard og overeffektiv på de mest ekstremt vanskelige oppgaver, men hun er og blir usedvanlig dyktig -- og veldig lav på pris. Jeg skifter selvsagt ikke denne min tannlege, selv om jeg etterhvert har flyttet et godt stykke unna. Hun er praktfull.

Dyktig og nøyaktig!

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Bedre tannlege skal man lete lenge etter! Hyggelig, kunnskapsrik og ikke minst veldig nøye i arbeidet sitt.Jeg kan absolutt anbefale Anielka!

Faktisk den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Grünerløkkas Hus Tannlegekontor Skrevet

Hun ble min tannlege tilfeldigvis da hun overtok lokalene til tannlegen som holdt til der før. Det er noe jeg er kjempeglad for. Maken til hyggelig og flink tannlege finnes ikke! For meg som har stor grad av tannlegeskrekk er det herlig å ha en tannlege som får meg til å slappe av. Jeg gruer meg ikke for å gå til tannlegen lenger. Hun er nøyaktig og oppfølgingen er god. Jeg har anbefalt Anielka til flere jeg kjenner og alle er like fornøyde. Det er kort ventetid og hun møter deg alltid med et smil. Prisen er det heller ingen ting å si på. Så jeg vil bare fortsette å anbefale henne til alle som trenger tannlege.