Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Schleppegrells Gate 32 0556 Oslo
Grünerløkkas Hus Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Veldig god tannlge

Tannlege: Alexander Salvador Skrevet

Han er profesjonell, grundig og tar meg på alvor. Han gir meg gode råd på hva jeg skal gjøre med tannhelsen min.

Veldig bra

Tannlege: Cathinka Leegaard Skrevet

Jeg fikk god informasjon om det som skulle gjøres gjennom hele prosessen. Smerter ble håndtert uten smertestillende pga en teknikk jeg ble opplært i, dette var veldig effektivt da jeg ikke ville ha bedøvelse.

En herlig tannlege

Tannlege: Alexander Salvador Skrevet

Jeg har vært hos ham fire ganger nå og er kjempefornøyd. Kort ventetid. Han forteller hva han vil gjøre og når, og rådfører seg med meg om hva jeg vil. Han er dyktig og oppmerksom i det han gjør, til en så stor grad at jeg nesten sovnet i stolen mens han satte fylling. Rolig og full av humor som gjør besøket enda hyggeligere.

Koselig tannlege og svært nøyaktig

Tannlege: Anielka Virginia Castrillo Salvador Skrevet

Jeg leste kommentarene om Anielka, og ville prøve henne fordi hun hadde fått så gode anbefalinger. Og dette stemte fullt og helt! Veldig hyggelig og tok seg god tid. Jeg har aldri fått en så nøyaktig tannrens og puss, føltes som jeg hadde fått nye tenner etterpå! Anbefales!!!

Den beste tannlegen noensinne

Tannlege: Anielka Virginia Castrillo Salvador Skrevet

Jeg ble anbefalt av en venn å bytte tannlege til Anielka på GHus Tannlege, både grunnet at hun skulle være så dyktig og at prisene var nesten halvparten av hva andre tok. Det er en av de beste avgjørelser jeg har tatt. Kommer aldri til å bytte tannlege igjen. Tannlegeskrekken er helt borte.