Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

Telefonnummer22 38 20 1822 38 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Schleppegrells Gate 32 0556 Oslo
Grünerløkkas Hus Tannlegesenter holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Grünerløkkas Hus Tannlegesenter

En herlig tannlege

Tannlege: Alexander Salvador Skrevet

Jeg har vært hos ham fire ganger nå og er kjempefornøyd. Kort ventetid. Han forteller hva han vil gjøre og når, og rådfører seg med meg om hva jeg vil. Han er dyktig og oppmerksom i det han gjør, til en så stor grad at jeg nesten sovnet i stolen mens han satte fylling. Rolig og full av humor som gjør besøket enda hyggeligere.

Koselig tannlege og svært nøyaktig

Tannlege: Anielka Virginia Castrillo Salvador Skrevet

Jeg leste kommentarene om Anielka, og ville prøve henne fordi hun hadde fått så gode anbefalinger. Og dette stemte fullt og helt! Veldig hyggelig og tok seg god tid. Jeg har aldri fått en så nøyaktig tannrens og puss, føltes som jeg hadde fått nye tenner etterpå! Anbefales!!!

Den beste tannlegen noensinne

Tannlege: Anielka Virginia Castrillo Salvador Skrevet

Jeg ble anbefalt av en venn å bytte tannlege til Anielka på GHus Tannlege, både grunnet at hun skulle være så dyktig og at prisene var nesten halvparten av hva andre tok. Det er en av de beste avgjørelser jeg har tatt. Kommer aldri til å bytte tannlege igjen. Tannlegeskrekken er helt borte.

Så hyggelig, dyktig og ikke minst billig.

Tannlege: Anielka Virginia Castrillo Salvador Skrevet

Jeg måtte omsider til tannlegen og ble anbefalt å gå til Anielka hos Ghus Tannlegekontor. Hun var så hyggelig og fikk meg til å føle meg så komfortabel så det går an å bli i en tannlegestol, og så var det utrolig billig. Under halve prisen av andre steder jeg har vært tidligere!

En flott tannlege

Tannlege: Anielka Virginia Castrillo Salvador Skrevet

Jeg har gått hos Anielka Castrillo i 5-6 år. Før henne har jeg siktet inn på tannleger som tilbød lave priser og der kvalitet var god. Men POFF så var de vekk. Anielka er ekstremt kvalitetsbevisst samt prisbevisst. Hun kan nok være litt hard og overeffektiv på de mest ekstremt vanskelige oppgaver, men hun er og blir usedvanlig dyktig -- og veldig lav på pris. Jeg skifter selvsagt ikke denne min tannlege, selv om jeg etterhvert har flyttet et godt stykke unna. Hun er praktfull.