Profilbilde av tannlege Andrea Haukenes Solheim

Andrea Haukenes Solheim

Profilbilde av tannlege Andrea Haukenes Solheim

Om

Andrea har sin tannlegeutdannelse fra Universitetet i Bergen. Hun utfører alt innen allmenn tannbehandling. I tillegg har hun erfaring med og kan tilby usynlig tannregulering. Hun har også spesialkompetanse i implantatprotetikk.

Andrea er kjent for å være blid og hyggelig og for å yte god hjelp til pasienter med tannlegeskrekk (odontofobi). Hun har lang erfaring med denne pasientgruppen og bruker tiden som skal til for hver pasient.

Andrea har interesse i både tenner og pasienten som helhet. Hun søker god kommunikasjon med sine pasienter og forklarer både i forkant og underveis i behandlingen.

Andrea har et nært samarbeid med spesialister innen alle fagområder og kan henvise ved behov.

Autorisasjon (2012)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Andrea Haukenes Solheim er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Andrea Haukenes Solheim

Flink Tannlege

Klinikk: Evident Tannlege Heimdal Skrevet

Flink blidspent skravlete Tannlege. Får folk til å slappe av. Medmenneskelig, sympatisk. Håper de blir på Heimdal. Dumt at det er trapper der de holder til i dag.

Fantastisk dame

Klinikk: Evident Tannlege Heimdal Skrevet

Jeg har hatt ekstrem tannlege skrekk i alle år, så dukket Andrea opp som tannlege i Klæbu. Hun kurerte ikke skrekken, men hun er den eneste som jeg tørr å sette meg i stolen hos!
Hun er super dyktig, gjør ting i mitt tempo, flink til å berolige og er veldig opptatt av at det skal gå bra!
Da hun flyttet kontor til heimdal måtte jeg bare følge etter, for så lenge hun er tannlege, går jeg ikke til noen andre!!

EPISK!

Klinikk: Klæbu Tannklinikk Skrevet

Imøtekommende, hyggelig og lett og kommunisere med. Så tannlege timene hos henne går helt "smertefritt" ☺️☺️☺️☺️

Kjempe flink

Klinikk: Klæbu Tannklinikk Skrevet

Må nokk si at datteren er flinkere tannlege enn sin far! Men dette har nokk med personlighet som må matche. Da jeg har tannlegeskrekk!

En time hos henne var som en lek! Følte meg ivaretatt med engang jeg kom inn!
Kunne sakene sine, og meget dyktig!

Dette gjelder forøvrig tannlegekontoret i sin helhet!

Knall flink dame som gjør sitt ytterste for at du som kunde skalføle deg vell og i varetatt.

Blid
Humor
Kjempe flink i jobben sin
Lydhør
Er ikke redd for å høre med sine kollegaer hvis hun er usikker
Anbefaler henne på mitt sterkeste