Erik Klepsland Mauland

Nittedal tannklinikk, Tannlegene på Sinsen

2012

Nittedal tannklinikk Prisliste
Tannlegene på Sinsen Priser mangler

Nittedal tannklinikk Telefonnummer67 06 21 0067 06 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kvernstuveien 3 1482 Nittedal
Tannlegene på Sinsen Telefonnummer22 15 74 6422 15 74 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Knut Alvssons vei 1 0574 Oslo
Erik Klepsland Mauland er tannlege i Nittedal og Oslo

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Erik Klepsland Mauland

Veldig dyktig og hyggelig tannlege!

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Ikke noe stress å dra til tannlegen når man har en så dyktig og hyggelig tannlege. Veldig god tannlegeopplevelse!

Fantastisk bra tannlege

Klinikk: Tannlege Erik K. Mauland Skrevet

Tannlege som kan det han driver med og er meget flink med pasientene sine. Jeg hadde ikke vært hos tannlege på 4 år pga dårlig erfaring tidligere, nå har jeg endelig funnet meg en tannlege jeg skal dra tilbake til. Meget hyggelig tannlegesekretær også.

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Tannlege Erik K. Mauland Skrevet

Meget hyggelig, imøtekommende og dyktig tannlege. God til å fortelle pasienten hva som gjøres, hvorfor det gjøres og hva man kan forvente underveis, noe som gjør at man føler seg vel ivaretatt. Han har et lystig humør, så besøket mitt var hyggelig (tross boring). Lokalene er litt små, men ligger praktisk til med tanke på kollektivtransport.

Koselig og trygg

Klinikk: Tannlege Erik K. Mauland Skrevet

Lokalene er små og litt kronglete, men tannlege Erik Mauland er varm og imøtekommende. En særdeles trivelig rogalending som har full kontroll på faget sitt, og som får pasienten til å føle seg trygg.