Melody Moezzi

Autorisasjon (2006)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

TannGalleriet Høvik Telefonnummer67 12 42 5467 12 42 ...
H.O. Bangsvei 17, 2 Etasje 1363 Høvik
Melody Moezzi er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Melody Moezzi

Sur og dårlige råd

Klinikk: Tannlegene i Jarhuset Skrevet

Jeg gikk til denne tannlegen i flere år. Hadde et problem som ikke ble løst hos henne. Hun ga dårlige råd som var vanskelige å følge og ikke hjalp noe særlig. Når jeg ikke kom i mål, reagerte hun med høylytt stønning og også antydninger om at jeg er dum. Jeg satt og krympet i tannlegestolen og bare ventet på å få komme meg ut. Godt betalt tok hun seg og for spydighetene. Fikk isteden god hjelp av en tannlegevenninne som hjalp meg med gode råd på 5 minutter, og jeg ble frisk. Setter aldri min fot igjen på Jarhuset eller hos Melody. Det fins andre tannleger.

Kjære pasient

Beklager det inntruffne.

Som tannlege og menneske ønsker jeg ikke å få noen til å føle seg liten.
Det er leit å høre at du ikke har følt deg sett av meg. Alle kan jo ha en dårlig dag på jobben, men det du skriver er sterkt og noe jeg bare må ta innover meg.
Etter flere år som pasient hos meg, skulle jeg ønske at du kunne tatt dette opp direkte med meg.

Det er fint at du nå har funnet en tannlege som du har tillit til. Håper din venninne kan følge deg opp.
Jeg må jo si at jeg blir nysgjerrig på hva din venninne ga deg som råd som kurerte deg og bare på 5 minutter.
Kanskje jeg kan lære noe av det?

Jeg ønsker deg lykke til og god tannhelse.

Mvh Melody

Besvart av Melody Moezzi

Svært dyktig og pålitelig

Klinikk: Tannlegene i Jarhuset Skrevet

Dyktig og nennsom tannlege som hele tiden gir informasjon om det hun gjør. En tannlege å anbefale dem som har tannlegeskrekk - hun kurerer den