Melody Moezzi

Autorisasjon (2006)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

TannGalleriet Høvik Telefonnummer67 12 42 5467 12 42 ...
H.O. Bangsvei 17, 2 Etasje 1363 Høvik
Melody Moezzi er tannlege i Oslo og Bærum

Siste vurderinger av Melody Moezzi

Gode opplevelser

Klinikk: Tannlegene i Jarhuset Skrevet

Melody er en superflink tannlege som jeg har brukt i mange år. Alle behandlinger jeg har fått er med gode resultater. Aldre måttet gå tilbake med noe som ikke har funket!

Det å gå til tannlegen er noe de aller fleste gruer seg til. Der er Melody veldig flink til å ta deg gjennom hele behandlingen, fra å ha en god dialog på hva som bør gjøres, fortelle hva som skjer under behandlingen, slik at ingen ting blir en negativ overraskelse, og ikke minst avklare hva som jeg bør gjøre når jeg er ferdig med behandlingen.

Anbefales på det beste :-)

Utrolig dyktig!

Klinikk: Melody Moezzi Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege! Jeg føler meg alltid i trygge hender hos henne. Hun tar hensyn til at pasienten kan oppfatte tannlegebesøk som litt ubehagelig, og kommer med gode faglige råd. Blid, hyggelig og profesjonell. Anbefales!

Flink og hyggelig

Klinikk: Tannlegene i Jarhuset Skrevet

Jeg har hatt Melody som tannlege i mange år og har følt meg godt ivaretatt hele veien. Hun er flink, skånsom og hyggelig. Hun gjør den årlige tannlegesjekken til en fryd!

Veldig bra!

Klinikk: Tannlegene i Jarhuset Skrevet

Veldig bra! Hadde ikke vært hos tannlegen på mange år før jeg begynte hos Melody, men nå går jeg jevnlig. Føles trygt og profesjonelt, og hun er flink til å være konkret på hva som behøves for god tannhelse. Anbefales.

Fantastisk

Klinikk: Tannlegene i Jarhuset Skrevet

Jeg har gått hos Melody i mange år, og jeg er kjempe fornøyd. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Hun er faglig dyktig, effektiv og grundig.