Abshir Abdullahi Jama

Abshir Abdullahi Jama er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Abshir Abdullahi Jama

Beste tanlege i Oslo

Klinikk: Storgata Tannklinikk Skrevet

Tannlegen er kjempe flink og dyktig.
Informere nøyaktig før og etter behandlingen
, Anbefales sterk Har laget en tann cirkonja veldig fornøyd Han er en av beste tanlege i Oslo Hilsen SK

Beste tannlegen

Klinikk: Storgata Tannklinikk Skrevet

Dette er desidert den beste tannlegen jeg hatt gleden av å gå til. Klinikken i seg selv er ren og en rolig atmosfære, med meget moderne utstyr.
Som tannlege er Abshir utrolig flink. Han forklarer hva gjør, er ikke for hardhendt og er nøye på oppfølging. Jeg hadde en undersøkelse, fjernet en visdomstann og kom inn til en etterkontroll. I tillegg er klinikken meget billig.

Jeg har anbefalt han til familiemedlemmer som normalt er redd tannleger. Anbefaler han på det sterkeste.

Flink tannlege

Klinikk: Storgata Tannklinikk Skrevet

Fantastisk person. Flink til å gi informasjon i forhold til tannhygiene og virker å være ganske sympatisk lege. Tett oppfølging og er nesten alltid tilgjengelige med tanke på timer på kort varsel. Prisene er ikke så verst heller med tanke på de vannvittige tannlege prisene her til lands. Anbefaler denne tannlegen på det varmeste. En gang så glemte vi en time vi hadde hos han, men fikk raskt en ny time uten problemer noen dager senere ( og dette passet utmerket i og med at vedkommende skulle ha kneoperasjon på Aker i nærmeste fremtid).