Markas Irlinas

Markas Irlinas er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Markas Irlinas

Dyktig tannlege!

Klinikk: Tannlegene i Velværegården Skrevet

Behagelig og dyktig ! Informerer alltid om det som skal gjøres. Rolig og forklarer hva han gjør underveis! Har du tannlegeskrekk er dette rette tannlegen å gå til!

En mycket skicklig och omtänksam tandläkare

Klinikk: Arkaden Tannhelse Skrevet

Jag var barn på 70talet och även jag fick en tandläkartrauma som är typiskt för denna tidens barn.
Markas är en väldig høvlig och respektfull tandläkare, som tar sig tid för att svara utförlig på spørsmål. Som patient kände jag mig tagen på allvar. Markas förklarar diagnosen samt tillvägagångssätt. Han utförde en rotfyllning och det blev exakt som det skulle. Han förklarar under processen vad han gör och hur mycket som är kvar, samtidigt som han är lugn i sitt arbetssätt.

Behagelig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Velværegården Skrevet

Veldig jordnær. Veldig proff. Fikk veldig god hjelp. Han er nøye med arbeidet sitt. Han er også veldig serviceinnstilt. Jeg anbefaler ham på det sterkeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Arkaden Tannhelse Skrevet

Markas Irlinas er utrolig høflig og forklarer alltid godt hva han skal gjøre. Han jobber utrolig skånsomt og raskt, og prisen er veldig bra. Kan anbefales til alle.

god valg

Klinikk: Arkaden Tannhelse Skrevet

I var hos han i fjor. Han forklarer mye, er høflig og virker interessert i pasienten. God kommunikasjon med ham. Fikk en bra og grundig tannrens.