Markas Irlinas

Markas Irlinas er tannlege i Stavanger

Siste vurderinger av Markas Irlinas

Svært dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene i Velværegården Skrevet

Trodde ikke jeg skulle si dette: Var så heldig å trekke en visdomstann hos Markas.
Man skal lete lenge etter en mer profesjonell tannlege. Forsiktig, tar pasienten på alvor og informerer hele veien.
Anbefales på det sterkeste!

Profesjonell, dyktig og meget pålitelig

Klinikk: Tannlegene i Velværegården Skrevet

Markas Irinas er meget profesjonell og dyktig. Har fått utført krevende tannbehandling med de beste resultater. Faglig sett ligger han i forkant både med hensyn til metoder og utstyr, men er nøktern og driver ingen overbehandling. Både han og kollegaene har en fin tone vis a vis pasienter og seg imellom. Meget pålitelig og hyggelig. Anbefales!

Så godt at en slik som dette finnes!

Klinikk: Tannlegene i Velværegården Skrevet

I mitt lange liv har jeg hatt mange både gode og mindre gode tannleger. Men jeg har aldri hatt en tannlege som har klart å kombinere tillit, omsorg, informasjon og faglig dyktighet på et så høyt plan som dette. Så takk for at jeg er «kommet hjem» - og at jeg aldri mer kommer til å grue meg til en tannlegetime.

Hyggelig og seriøs tannlege

Klinikk: Tannlegene i Velværegården Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig tannlege, forklarer veldig bra og presis, utfører behandlingene på en veldig god måte. Foreslår ikke de dyreste løsningene først, ærlig og rydder opp på en pragmatisk måte. Flink med bedøvelse og har gjort tannlege opplevelsen litt mindre smertefull.

Hyggelig og dyktig

Klinikk: Tannlegene i Velværegården Skrevet

Veldig hyggelig og dyktig tannlege, forklarer veldig bra og presis, utfører behandlingene på en veldig god måte, om man har tannlegeskrekk er han en rett tannlege å gå til. Eneste lille minus er at det ble lagt til korona smitteverntiltak på regningen ekstra burde vært informert.