Kari Rosseland

Kari Rosseland er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Kari Rosseland

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Tannlege Kari Rosseland Skrevet

Jeg har gått til Kari i flere år og er kjempefornøyd! Hun er veldig lyttende til meg som pasient og viser god kunnskap. Jeg føler meg veldig trygg i stolen hennes og er alltid fornøyd med behandling og resultat. Anbefales!

Skuffet.

Klinikk: Tannlege Kari Rosseland Skrevet

Vært hos denne tannlegen en gang, og hadde mine forhåpninger, men opplevde tannlegen som uinteressert, likegyldig, og litt for opphengt i tannlegeforeningens retningslinjer etc, og lite lyttende til meg som pasient, og på grensen til å være en smule stigmatiserende, usikker, lei av alt og alle.
Jeg tror at dette er en tannlege som virkelig kan når hun vil, at det kun handler om personlige ting.
Jeg har lenge hatt mine forhåpninger, og til og med nesten sett opp til vedkommende, men føler nok for å se meg om etter etter en annen tannlege, evt hennes kollega.

Den beste og dyktigste tannlegen jeg har møtt.

Klinikk: Tannlege Kari Rosseland Skrevet

En svært behagelig tannlege som behandler deg med forståelse,forsiktighet (ikke hardhendt) og du føler deg trygg i tannlegestolen. Også betryggende å møte en blid og imøtekommende tannlege som lytter og forstår. Topp kompetent behandling og jeg har nå fått meg en fast tannlege som vil mitt beste.

Flink og forklarende

Klinikk: Tannlegene Stene-Johansen AS Skrevet

Har gått til Kari flere ganger. Hun er alltid imøtekommende og setter av god tid til å forklare hva som gjøres. Dyktig og jobber på en behagelig måte. Ekstra pluss for kjempeflink med bedøvelsen!

Topp behandling :)

Klinikk: Dentalia AS Skrevet

Veldig hyggelig og imøtekommende tannlege som gir den den behandlingen du forventer.