Gunhild Rekkedal Sollid

Kruses Gate 5 B 0263 Oslo

Oslo Tannlegesenter AS

Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo

Siste vurderinger av Gunhild Rekkedal Sollid

Hjalp meg med tannlegeskrekk.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Gunhild er den beste tannlegen jeg noensinne har vært hos. Utrolig dyktig insitt fag, trygg og et menneske man liker å være med. Hun hjalp meg å komme over alvorlig tannlegeskrekk og forandret livet mitt totalt!

En av de beste spesialister over alt på jord!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har blitt utsatt for svært sterkt tannlegeskrekk, og etter mye frem og tilbake har jeg henvendet meg selv til Oslo Tannlegesenter og sånn ble jeg blitt kjent med Gunhild. Hun er en av de mest positive og dyktigste personene jeg kjenner. Hun sprer god og varm energi rundt seg og vil alltid komme med en god løsning. Hun har hjulpet meg med å takle tannlegeskrekken. Føler meg i gode, varme og trygge hender! Tusen hjertelig takk til dyktige Gunhild og alle på Oslos Tannlegesenter!

En utrolig tannlege.

Klinikk: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Etter flere tiår med manglende tannlegebesøk, som en følge av dårlig erfaring fra skoletannlegen på 60 tallet. En tannlegeskrekk som hadde satt seg skikkelig fast, også en flauhet, kan ikke gå til tannlegen slik som jeg ser ut. Måtte jo bare ta meg sammen.
Gode anbefalinger på nett fikk meg til å velge Oslo Tannlegesenter. Var så heldig å få Gunhild som tannlege. En bestandig blid og smilende Gunhild fikk meg til å slappe av i stolen helt fra første time og nesten glemme min tannlegeskrekk. En mere behagelig, dyktig og forståelsesfull tannlege skal en lete lenge etter. Fikk også god info. om muligheten til å få dekket en god del av utgiftene gjennom Helfo.
Så, en utrolig tannlege som jeg trygt kan anbefale.
Nå, etter ganske mange besøk i stolen, en behandling jeg er utrolig glad for, kan jeg igjen smile uten å være flau.
Så, tusen takk Gunhild.

Veldig dyktig tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med resultatet! Jeg har fått bygd på fortenner og hjørnetann, og er veldig glad i mitt nye smil! Det er gjort en god jobb, og det ser veldig naturlig ut! Gunhild er en dyktig tannlege, og passet på at jeg fikk nok bedøvelse, slik at jeg ikke fikk noe vondt. anbefales! :-)

Min beste opplevelse hos tannlegen:-)

Klinikk: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Jeg var på ferie i Oslo og slet med tannverk. Jeg er ikke spesielt glad i å gå til tannlegen og håpet derfor at tannverken skulle gå over, i alle fall til jeg kom hjem til min "tidligere" faste tannlege.
Jeg valgte likevel å kontakte tannlegen i ferien og fikk en veldig positiv opplevelse. Jeg bestilte time ca kl.10 og fikk time kl.14 samme dag. Jeg ble møtt av en hyggelig resepsjonist og kom inn til tannlegen presis kl.14. Jeg ble behandlet av tannlege Gunhild R Sollid og hun ga meg den beste behandling jeg noen gang har fått hos en tannlege. Jeg måtte rotfylle en tann, men det var som å gå til frisøren. Jeg merket ingen ting av selve behandlingen og jeg fikk god informasjon underveis.
Jeg anbefaler derfor Oslo Tannlegesenter og kanskje spesielt tannlege Gunhild R. Sollid.