Gunhild Rekkedal Sollid

Gunhild Rekkedal Sollid Priser mangler
Oslo Tannlegesenter AS Priser mangler

Gunhild Rekkedal Sollid
Kruses Gate 5 B 0263 Oslo
Oslo Tannlegesenter AS Telefonnummer22 42 49 5022 42 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Haakon VIIs gate 6 0161 Oslo
Gunhild Rekkedal Sollid er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Gunhild Rekkedal Sollid

Dyktig, imøtekommende og usedvanlig hyggelig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

I sommerferien opplevde jeg at en tann knakk. Jeg hadde time hos min faste tannlege (som var på ferie akkurat da) ca en uke senere, men følte for å få en vurdering av skaden så fort som mulig.

Siden jeg har gått til en og samme tannlege i 25 år ante jeg ikke hvor jeg skulle dra, men valgte Oslo Tannlegesenter pga beliggenheten og fordi jeg kunne få time raskt.

Jeg hadde time tidlig på morgenen, og da jeg kom frem var ikke kontoret åpent ennå. En ung dame ventet utenfor. Vi kom i snakk og det viste seg å være tannlegen, Gunhild, som ikke hadde nøkkel den dagen! Vi hadde en hyggelig prat mens vi ventet, og det slo meg hvor utrolig hyggelig, imøtkommende og tillitvekkende hun er.

Undersøkelsen gikk raskt og hun sa at det gikk helt fint å vente en uke til jeg kom til min faste tannlege. Hun slipte ned en skarp og plagsom kant på den ødelagte tannen også. Prisen var en positiv overraskelse.

Det er et halvt år siden jeg var der nå, men jeg husker fortsatt besøket i tannlegestolen hos Gunhild som en veldig hyggelig opplevelse.

Jeg har lenge lurt på hva jeg skal gjøre når min faste tannlege går av med pensjon om noen år, siden jeg tidligere hadde tannlegeskrekk og fortsatt blir utrygg hvis jeg må til nye/fremmede tannleger. Jeg lurer ikke lenger. Når det skjer drar jeg rett til Gunhild, så jeg håper du blir der du er, Gunhild! Du er akkurat slik en tannlege skal være! Dyktig, seriøs, informerer godt underveis og veldig trygg, tillitvekkende og hyggelig!

Hjalp meg med tannlegeskrekk.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Gunhild er den beste tannlegen jeg noensinne har vært hos. Utrolig dyktig insitt fag, trygg og et menneske man liker å være med. Hun hjalp meg å komme over alvorlig tannlegeskrekk og forandret livet mitt totalt!

En av de beste spesialister over alt på jord!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har blitt utsatt for svært sterkt tannlegeskrekk, og etter mye frem og tilbake har jeg henvendet meg selv til Oslo Tannlegesenter og sånn ble jeg blitt kjent med Gunhild. Hun er en av de mest positive og dyktigste personene jeg kjenner. Hun sprer god og varm energi rundt seg og vil alltid komme med en god løsning. Hun har hjulpet meg med å takle tannlegeskrekken. Føler meg i gode, varme og trygge hender! Tusen hjertelig takk til dyktige Gunhild og alle på Oslos Tannlegesenter!

En utrolig tannlege.

Klinikk: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Etter flere tiår med manglende tannlegebesøk, som en følge av dårlig erfaring fra skoletannlegen på 60 tallet. En tannlegeskrekk som hadde satt seg skikkelig fast, også en flauhet, kan ikke gå til tannlegen slik som jeg ser ut. Måtte jo bare ta meg sammen.
Gode anbefalinger på nett fikk meg til å velge Oslo Tannlegesenter. Var så heldig å få Gunhild som tannlege. En bestandig blid og smilende Gunhild fikk meg til å slappe av i stolen helt fra første time og nesten glemme min tannlegeskrekk. En mere behagelig, dyktig og forståelsesfull tannlege skal en lete lenge etter. Fikk også god info. om muligheten til å få dekket en god del av utgiftene gjennom Helfo.
Så, en utrolig tannlege som jeg trygt kan anbefale.
Nå, etter ganske mange besøk i stolen, en behandling jeg er utrolig glad for, kan jeg igjen smile uten å være flau.
Så, tusen takk Gunhild.

Veldig dyktig tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med resultatet! Jeg har fått bygd på fortenner og hjørnetann, og er veldig glad i mitt nye smil! Det er gjort en god jobb, og det ser veldig naturlig ut! Gunhild er en dyktig tannlege, og passet på at jeg fikk nok bedøvelse, slik at jeg ikke fikk noe vondt. anbefales! :-)