Gunhild Rekkedal Sollid

Tordenskiolds gate 6B 0160 Oslo
Tlf: 22 42 49 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Gunhild Rekkedal Sollid er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Gunhild Rekkedal Sollid

Hjalp meg med tannlegeskrekk.

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Gunhild er den beste tannlegen jeg noensinne har vært hos. Utrolig dyktig insitt fag, trygg og et menneske man liker å være med. Hun hjalp meg å komme over alvorlig tannlegeskrekk og forandret livet mitt totalt!

En av de beste spesialister over alt på jord!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har blitt utsatt for svært sterkt tannlegeskrekk, og etter mye frem og tilbake har jeg henvendet meg selv til Oslo Tannlegesenter og sånn ble jeg blitt kjent med Gunhild. Hun er en av de mest positive og dyktigste personene jeg kjenner. Hun sprer god og varm energi rundt seg og vil alltid komme med en god løsning. Hun har hjulpet meg med å takle tannlegeskrekken. Føler meg i gode, varme og trygge hender! Tusen hjertelig takk til dyktige Gunhild og alle på Oslos Tannlegesenter!

En utrolig tannlege.

Klinikk: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Etter flere tiår med manglende tannlegebesøk, som en følge av dårlig erfaring fra skoletannlegen på 60 tallet. En tannlegeskrekk som hadde satt seg skikkelig fast, også en flauhet, kan ikke gå til tannlegen slik som jeg ser ut. Måtte jo bare ta meg sammen.
Gode anbefalinger på nett fikk meg til å velge Oslo Tannlegesenter. Var så heldig å få Gunhild som tannlege. En bestandig blid og smilende Gunhild fikk meg til å slappe av i stolen helt fra første time og nesten glemme min tannlegeskrekk. En mere behagelig, dyktig og forståelsesfull tannlege skal en lete lenge etter. Fikk også god info. om muligheten til å få dekket en god del av utgiftene gjennom Helfo.
Så, en utrolig tannlege som jeg trygt kan anbefale.
Nå, etter ganske mange besøk i stolen, en behandling jeg er utrolig glad for, kan jeg igjen smile uten å være flau.
Så, tusen takk Gunhild.

Veldig dyktig tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med resultatet! Jeg har fått bygd på fortenner og hjørnetann, og er veldig glad i mitt nye smil! Det er gjort en god jobb, og det ser veldig naturlig ut! Gunhild er en dyktig tannlege, og passet på at jeg fikk nok bedøvelse, slik at jeg ikke fikk noe vondt. anbefales! :-)

Min beste opplevelse hos tannlegen:-)

Klinikk: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Jeg var på ferie i Oslo og slet med tannverk. Jeg er ikke spesielt glad i å gå til tannlegen og håpet derfor at tannverken skulle gå over, i alle fall til jeg kom hjem til min "tidligere" faste tannlege.
Jeg valgte likevel å kontakte tannlegen i ferien og fikk en veldig positiv opplevelse. Jeg bestilte time ca kl.10 og fikk time kl.14 samme dag. Jeg ble møtt av en hyggelig resepsjonist og kom inn til tannlegen presis kl.14. Jeg ble behandlet av tannlege Gunhild R Sollid og hun ga meg den beste behandling jeg noen gang har fått hos en tannlege. Jeg måtte rotfylle en tann, men det var som å gå til frisøren. Jeg merket ingen ting av selve behandlingen og jeg fikk god informasjon underveis.
Jeg anbefaler derfor Oslo Tannlegesenter og kanskje spesielt tannlege Gunhild R. Sollid.

Den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos.

Klinikk: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Jeg har aldri blitt tatt så godt imot før, både fra Gunhild og fra selve klinikken.
Jeg har ekstrem tannlege skrekk, og dette er første gang på over 7 år jeg har vært hos tannlege uten narkose.
Dette var ikke planlagt, men pga akkutte smerter måtte jeg inn og trekke en visdomstann.
Jeg ble veiledet gjennom hele prosedyren, informert og holdt rolig.

Jeg bytter aldri tannlege igjen, og når vi var ferdige var jeg kjapp til å bestille ny time. Dette er stort for meg da jeg vanligvis må bli tvunget av ekstreme smerter for å gå til tannlegen..

Anbefaler både Gunhild og Oslo tannlegesenter sterkt!

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Jeg har hatt en nokså omfattende tannbehandling over ca. 6 måneder. Har fått god informasjon hele veien, og jeg har vært trygg på det arbeidet Gunhild skulle utføre. Jeg har hele tiden hatt full tillit til henne. Det som kunne minne om tannlegeskrekk ble fort " et ikke-tema". Som sagt, svært bra behandling.

Flink og hyggelig

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har vært hos Gunnhild siden november i fjor da skulle jeg få en ny tannlege på grunn av flytting. Jeg fikk forskjellige behandlinger. Hun er vedlig hygglig og flink med hun gjør. Jeg ble informert hva vi skulle gjøre med behandlinger og anbefalinger i forhold til å få beste kondisjon for tenner.

Den første tannlegen hvor jeg føler meg trygg og rolig!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Gunhild har de siste måndene brukt en god del tid på å hjelpe meg med å komme igjennom de siste tiårene med tannlegeskrekk og tilhørende manglende tannlegebesøk. Arbeidet har vært gjort på en svært behagelig måte og mine behov har blitt satt i førersetet hele veien. Samtidig så har hun hjulpet meg å ta steg framover slik at vi til slutt har fått ryddet opp i det meste som måtte gjøres og det som står igjen skal vi få ordnet på en god måte. Det sier sitt at vi aldri fikk behov for narkose!

Selv i en stressende hverdag så har Gunhild sørget for at jeg føler meg trygg og at jeg blir tatt godt vare på. Hennes innsats har gjort at jeg faktisk kan gå til tannlegen, bli behandlet, og fungere normalt, noe jeg for noen måneder siden aldri ville trodd kunne skje.

Ved en anledning var det behov for hjelp fra en kirurg og den prosessen gikk også svært bra. Gunhild sørget for at kirurgen var informert om min engstelighet de gjorde sitt for at jeg var komfortabel med det som fant sted.

Hyggelig, men litt for ivrig på å behandle

Klinikk: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Jeg har alltid hatt god tannhelse, og på første undersøkelse hos Gunhild fant hun ingenting. Ett år senere var det imidlertid svært mye som hun mente krevde behandling, inkludert to rotfyllinger. Jeg tok en grundig sjekk hos en klinikk med rotfyllingsspesialister, og de så ingenting som de anbefalte å behandle. Samme beskjed fikk jeg enda ett år senere, ingenting som har utviklet seg.

Det er en ryddig og fin klinikk, og Gunhild er for det meste en hyggelig dame. Hun var dog ikke spesielt samarbeidsvillig da jeg ønsket å avlyse vår avtale og ba om å få journalen og røntkenbildene mine for å få en vurdering av en annen tannlege, selv om dette helt klart er min rettighet som pasient.

Hun slår meg dog som noe uerfaren, og mulig tendens til overbehandling. Bør være litt mer avventende til behandling, og ta med pasientens tannhelsehistorikk i betraktningen.

Hyggelig tannlege!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Synes alt var bra her! Intet å utsette. Måtte være prisen, men

Det er den beste tannlegen jeg har hatt.

Klinikk: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Da jeg begynte hos denne tannlegen oppdaget jeg fort hvilken fantastisk
god jobb hun utførte. Det var en stor forskjell fra tidligere tannleger jeg har
hatt i min tid. Hun har alle de beste kvalifikasjoner en tannlege skal ha, og
med stor omtanke for pasienten sin. Hun utfører alt på sin beste måte.
Jeg kan ikke få rost henne nok.

En meget behagelig tannlege

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Har vært hos en rekke tannleger opp gjennom livet. Fra skoletannlege før vannborets tid og skoletannlege som slo av vannet fordi hun da ikke så noe, via privat tannlege som erstattet mesteparten av tennene med fyllinger med den begrunnelse at da ble det ikke hull der, til lokal landsens tannlege med lav husleie, middels arbeid, maks priser og aldri tid til å vente på at bedøvelsen skulle virke. Ikke rart man har utviklet en viss tannlegeskrekk.

Ble så anbefalt Gunhild og kan ikke annet enn si at jeg ble ikke så rent lite overrasket. Hun er uten tvil den mest behagelige tannlege jeg til dags dato har vært hos. Hele tiden var det pasientens velvære som var viktig. Hun tok seg god tid til å forklare og kom også med flere forskjellige mulige behandlinger med forskjellige prisforslag. Prismessig er hun rimeligere enn den lokal tannlegen som yter middels kvalitet på et lite småsted med lav husleie og lavere lønninger.

Det aller viktigste for kunden er at tannlegen leverer arbeid av høyeste kvalitet. Det gjør Gunhild. Tross tannlegeskrekken, gleder jeg meg til neste besøk hos Gunhild.

Noe helt annet er at dagens tannlegeregninger generelt sett ligger over grensen av det vanlige mennesker har råd til. Det er ikke Gunhilds feil.

Lurer folk!

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Kjøpte en pakke gjennom Let's Deal, verdt 1.750,-. For dette fikk jeg fire bilder og sjekk/rens! De fant ut at jeg måtte skifte to fyllinger, noe jeg syntes var rart, men det er vanskelig å protestere når man ligger i en tannlegestol. De tok den ene den samme dagen, og for dette måtte jeg betale kr. 2.086,-. Hadde ny avtale dagen etter for å ta den andre, men etter at bedøvelsen hadde gått ut og jeg hadde fått tenkt meg om skjønte jeg jo at jeg hadde blitt rundlurt, og avbestilte timen. De gjorde for så vidt en grei jobb, men jeg liker ikke å bli lurt! Hold dere unna!!