Gunhild Rekkedal Sollid

Kruses Gate 5 B 0263 Oslo
Gunhild Rekkedal Sollid holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Gunhild Rekkedal Sollid

En utrolig tannlege.

Tannlege: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Etter flere tiår med manglende tannlegebesøk, som en følge av dårlig erfaring fra skoletannlegen på 60 tallet. En tannlegeskrekk som hadde satt seg skikkelig fast, også en flauhet, kan ikke gå til tannlegen slik som jeg ser ut. Måtte jo bare ta meg sammen.
Gode anbefalinger på nett fikk meg til å velge Oslo Tannlegesenter. Var så heldig å få Gunhild som tannlege. En bestandig blid og smilende Gunhild fikk meg til å slappe av i stolen helt fra første time og nesten glemme min tannlegeskrekk. En mere behagelig, dyktig og forståelsesfull tannlege skal en lete lenge etter. Fikk også god info. om muligheten til å få dekket en god del av utgiftene gjennom Helfo.
Så, en utrolig tannlege som jeg trygt kan anbefale.
Nå, etter ganske mange besøk i stolen, en behandling jeg er utrolig glad for, kan jeg igjen smile uten å være flau.
Så, tusen takk Gunhild.

Min beste opplevelse hos tannlegen:-)

Tannlege: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Jeg var på ferie i Oslo og slet med tannverk. Jeg er ikke spesielt glad i å gå til tannlegen og håpet derfor at tannverken skulle gå over, i alle fall til jeg kom hjem til min "tidligere" faste tannlege.
Jeg valgte likevel å kontakte tannlegen i ferien og fikk en veldig positiv opplevelse. Jeg bestilte time ca kl.10 og fikk time kl.14 samme dag. Jeg ble møtt av en hyggelig resepsjonist og kom inn til tannlegen presis kl.14. Jeg ble behandlet av tannlege Gunhild R Sollid og hun ga meg den beste behandling jeg noen gang har fått hos en tannlege. Jeg måtte rotfylle en tann, men det var som å gå til frisøren. Jeg merket ingen ting av selve behandlingen og jeg fikk god informasjon underveis.
Jeg anbefaler derfor Oslo Tannlegesenter og kanskje spesielt tannlege Gunhild R. Sollid.

Den beste tannlegen jeg noen gang har vært hos.

Tannlege: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Jeg har aldri blitt tatt så godt imot før, både fra Gunhild og fra selve klinikken.
Jeg har ekstrem tannlege skrekk, og dette er første gang på over 7 år jeg har vært hos tannlege uten narkose.
Dette var ikke planlagt, men pga akkutte smerter måtte jeg inn og trekke en visdomstann.
Jeg ble veiledet gjennom hele prosedyren, informert og holdt rolig.

Jeg bytter aldri tannlege igjen, og når vi var ferdige var jeg kjapp til å bestille ny time. Dette er stort for meg da jeg vanligvis må bli tvunget av ekstreme smerter for å gå til tannlegen..

Anbefaler både Gunhild og Oslo tannlegesenter sterkt!

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Jeg har hatt en nokså omfattende tannbehandling over ca. 6 måneder. Har fått god informasjon hele veien, og jeg har vært trygg på det arbeidet Gunhild skulle utføre. Jeg har hele tiden hatt full tillit til henne. Det som kunne minne om tannlegeskrekk ble fort " et ikke-tema". Som sagt, svært bra behandling.

Hyggelig, men litt for ivrig på å behandle

Tannlege: Gunhild Rekkedal Sollid Skrevet

Jeg har alltid hatt god tannhelse, og på første undersøkelse hos Gunhild fant hun ingenting. Ett år senere var det imidlertid svært mye som hun mente krevde behandling, inkludert to rotfyllinger. Jeg tok en grundig sjekk hos en klinikk med rotfyllingsspesialister, og de så ingenting som de anbefalte å behandle. Samme beskjed fikk jeg enda ett år senere, ingenting som har utviklet seg.

Det er en ryddig og fin klinikk, og Gunhild er for det meste en hyggelig dame. Hun var dog ikke spesielt samarbeidsvillig da jeg ønsket å avlyse vår avtale og ba om å få journalen og røntkenbildene mine for å få en vurdering av en annen tannlege, selv om dette helt klart er min rettighet som pasient.

Hun slår meg dog som noe uerfaren, og mulig tendens til overbehandling. Bør være litt mer avventende til behandling, og ta med pasientens tannhelsehistorikk i betraktningen.